Sinä nainen joka vaadit miestä hylkäämään oman elämänsä kun olette parisuhteessa
Kommentit (11)
Sitten homma menee mun mielen mukaan.
Ei se puoliso välttämättä ole mitään kieltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Sitten homma menee mun mielen mukaan.
Niin ja voin jatkaa vielä, että mies itse valitsee jatkaako suhteessa kun mä sanon omat reunaehtoni. Eli en pakota mihinkään, mies on vapaa lähtemään suhteesta, jos minä en miellytä ehtoineni. Pitää vain ottaa tarpeeksi paljon tasoaan alempaa, jotta mies valitsee sittenkin minut ja ehtoni :)
Itse ainakin tykkään enemmän panemisesta kuin kavereiden kanssa kaljalla notkumisesta :D Eli ei se aina sen naisen vika ole.
Mistä tiedät, että on vaatinut tällaista?
Entinen sinkkuelämä muuttuu väistämättä, kun rupeaa seurustelemaan, saati menee naimisiin ja saa lapsia. Entisen elämän kaverit ja harrastukset joutuu väkisinkin sovittelemaan toisella tapaa nykyiseen elämään. Tämä tapahtuu myös naisilla.
Mulla jäi ystävät suhteessa. : /
T. nainen
Aika monesti tosiaan minuakin syytellään siitä, että en anna mieheni lähteä "ulos" tms. Tekisi mieli sanoa näille narisijoille, että minähän en häntä ole käskenyt kotiin jäämään vaan te lienette vaan niin huonoa seuraa, että mielummin kuluttaa aikansa minun kanssani. En ole kuitenkaan sanonut, koska en halua tehdä pahaa mieltä. Kuitenkin... miehen oma valinta. Aina.
En ole vaatinut. Mutta järkevänä itsekin tajuaa että meidän perhe on se ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se puoliso välttämättä ole mitään kieltänyt.
Aivan totta! Raivostuin miehelleni, kun kerran hänen yksi kaverinsa tekstasi minulle ja kysyi, miksen päästä miestä koskaan minnekään. Kävi ilmi, että mies oli useamman kerran käyttänyt minua tekosyynä, kun ei itse vaan jaksanut mennä baariin rellestämään! "Hallitusneuvottelut kaatuivat" yms potaskaa. Ei varmasti ole ainoa tällainen tapaus.
Koska se ryyppäminen ei ole elämää.