Mitä kosteusvoidetta käytät rintojen alueelle?
Lähinnä meinaan rupsahtamisen estämiseksi, mitä niitä muuten rasvailemaan. Merkki? Tehoaako?
Kommentit (43)
No voi v*ttu nyt taas! Ne tissit rupsahtavat kuitenkin jossain vaiheessa, anna olla! Kukaan ei voi pysäyttää vanhenemista. Ap, hanki elämä!
Miksi turhaa lisäisin kemikaalialtistusta, kun iho pysyy hyvänä parhaiten sisältä päin kosteuttamalla. Eli syömällä kunnollista ravintoa ja aitoja rasvoja (kylmäpuristettu oliiviöljy, pähkinät, siemenet, rasvainen kala, voi, kookosrasva). Se mineraaliöljypaska, mitä 99% kaikista markettien rasvoista on, saa sitä paitsi vain aikaan kierteen kun iho kuivuu kahta kamalammin. Plus sitten kaikki muut haitalliset kemikaalit, mitä rasvat sisältävät.
Hierontaöljyä sivelen hitaasti ketunkuonoilleni pyörivin liikkein.
Voisko joku muukin vastata kuin tämä kemikaalialtistusta vainoharhaisesti pelkäävä? Eikö tissien iho kuivu vai millä aineella hoidatte sitä ihoa?
Tissien iho ei kovasti kuivu ainakaan itselläni, mutta käytän välillä kun muutakin kroppaa kosteutan kookosöljyä tai jo mainittua tummelia, ei sitä tarvi paksulta levittää. Myös sitä vaseliinipohjaista suihkutettavaa suihketta olen välillä käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku muukin vastata kuin tämä kemikaalialtistusta vainoharhaisesti pelkäävä? Eikö tissien iho kuivu vai millä aineella hoidatte sitä ihoa?
Juurihan havaittiin, että hyvin yleinen rasvojen säilöntäaine aiheuttaa syöpää. No ei se tietenkään tyhmimpiä heilauta kuten ei muukaan terve järki, mitä kemikaalialtistuksiin ja elintapoihin tulee. Nämä voittajat ovat niitä, joita makaa syöpäosastoilla eniten.
Kuten sanoin, tavallisen ihmisen (siis ei mitään erityistä ihosairautta) iho ei kuivu, jos ihminen syö kunnon ravintoa. Vahvoilla pesuaineilla ja voiteilla vain pilataan ihon oma kyky pitää itsensä kunnossa, kosteana ja kimmoisana. Näin se vain menee. Usko sinä vain markkinamiesten puheisiin, että Jokaisen ihmisen olisi Pakko valella itsensä rasvalla päästä varpaisiin joka päivä.
Minä en rasvaa rintojani. Dekoltee-alueen rasvaan Dermosilin Decolteeseerumilla, joka on mielestäni kohtuullisen edullinen ja hyvä tuote.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Miksi kaikki paikat pitää kyllästää kemikaaleilla? Itse käytän kosteusvoidetta vain alueille, jotka sitä kaipaavat, eli kasvoille, säärille ja käsille. Iho ei kuivu muualta.
No minun ihoni kuivuu, on aina kuivunut, eikä se mitenkään riipu ruokavaliostani, senkin helkkarin fanaattinen tohotin. On se kyllä kumma jos luulet tietäväsi kaikkien muidenkin ihmisten ihojen osalta.
En kyllä rasvaa rintojen aluetta, enkä kyllä paljon muitakaan paikkoja. Taisi joku mainita jo, että rasvaamisesta tulee kierre, iho ei osaa enää itse tuottaa kosteutta. En ymmärrä ollenkaan rasvoilla läträämistä, kyllä mun iho pysyy hyvänä ilman rasvojakin. Kasvoille ja käsiin joskus. Rasvainen ruokavalio auttaa myös asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan havaittiin, että hyvin yleinen rasvojen säilöntäaine aiheuttaa syöpää. No ei se tietenkään tyhmimpiä heilauta kuten ei muukaan terve järki, mitä kemikaalialtistuksiin ja elintapoihin tulee. Nämä voittajat ovat niitä, joita makaa syöpäosastoilla eniten.
Kuten sanoin, tavallisen ihmisen (siis ei mitään erityistä ihosairautta) iho ei kuivu, jos ihminen syö kunnon ravintoa. Vahvoilla pesuaineilla ja voiteilla vain pilataan ihon oma kyky pitää itsensä kunnossa, kosteana ja kimmoisana. Näin se vain menee. Usko sinä vain markkinamiesten puheisiin, että Jokaisen ihmisen olisi Pakko valella itsensä rasvalla päästä varpaisiin joka päivä.
Voin lähes satavarmasti vannoa että ÄO-vertailussa, ja ihan kuule oikeassa sellaisessa, sinä jäisit kanssani kakkoseksi heti alkumetreillä, joten ehkäpä sinun ei kannata vaahdota "muiden ihmisten tyhmyydestä" ja nolata siten itseäsi tuon enempää. Mitä sinulla on kuule ikää? Veikkaan että juuri ja juuri jotain 20 ja siihen päälle besserwisser -luonne, mikä tekee sinusta moneksi vuodeksi vielä lähes sietämättömän. Vasta sen jälkeen alat mahdollisesti parhaassa tapauksessa tajutakin jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin lähes satavarmasti vannoa että ÄO-vertailussa, ja ihan kuule oikeassa sellaisessa, sinä jäisit kanssani kakkoseksi heti alkumetreillä, joten ehkäpä sinun ei kannata vaahdota "muiden ihmisten tyhmyydestä" ja nolata siten itseäsi tuon enempää. Mitä sinulla on kuule ikää? Veikkaan että juuri ja juuri jotain 20 ja siihen päälle besserwisser -luonne, mikä tekee sinusta moneksi vuodeksi vielä lähes sietämättömän. Vasta sen jälkeen alat mahdollisesti parhaassa tapauksessa tajutakin jotakin.
Minusta ihmiset, jotka eivät ota tosissaan tutkimustuloksia siitä, että esim. tietyt aineet voivat aiheuttaa syöpää, ovat vähän tyhmiä ja ottavat turhia riskejä. Samoin ne, jotka eivät kyseenalaista markkinamiesten todisteluja siitä, että ihminen ei vain pärjää ilman kaikenlaisia rasvoja.
Minulla on ikää yli 40v ja tohtorin tutkinto taskussa eli älyllinen kapasiteetti ihan suht hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuivu. Usko jo. Maha tai selkänikään ei kuivu. Tai reidet. Tai niska. Turha lätkiä rasvoja, jos niille ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Miksi kaikki paikat pitää kyllästää kemikaaleilla? Itse käytän kosteusvoidetta vain alueille, jotka sitä kaipaavat, eli kasvoille, säärille ja käsille. Iho ei kuivu muualta.
No minun ihoni kuivuu, on aina kuivunut, eikä se mitenkään riipu ruokavaliostani, senkin helkkarin fanaattinen tohotin. On se kyllä kumma jos luulet tietäväsi kaikkien muidenkin ihmisten ihojen osalta.
Fanaattinen tohotin? Uuu, jopa olet sanoja oppinut. Minua ei sinun ihosi kunto kiinnosta, kirjoitin omasta kokemuksestani, jos se ei vielä mennyt jakeluun.
Dekolteen rasvaan samalla kuin kasvotkin. Aamu- ja päivävoiteet Dermosil Q 10- voiteet. Rinnat rasvaan samalla kosteusvoiteella päivittäin millä muunkin vartalon. Lisäksi kuorinta kerran viikossa, kasvojen kuorinta-aineella tai vartalon. Oon köyhä ja Dermosil on itselle sopiva merkki kukkarolle ja laadultaan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä rasvaa rintojen aluetta, enkä kyllä paljon muitakaan paikkoja. Taisi joku mainita jo, että rasvaamisesta tulee kierre, iho ei osaa enää itse tuottaa kosteutta.
Miten se kierre itsestään loppuu sitten aina mulla kesäksi, ja syksyllä alkaa iho kuivua vaikkei sitä ole kuukausiin rasvattu? Olisiko sittenkin kyse jostain muusta, kuin itseaiheutetusta ongelmasta? En ota ollenkaan aurinkoa = en ole ikinä auringossa koska palan heti, eli auringon vaikutuksesta ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
dosentti kopeloi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä meinaan rupsahtamisen estämiseksi, mitä niitä muuten rasvailemaan. Merkki? Tehoaako?
Tee Tummelista ja talkista seomsen jolla voitelet tissisit kuusi kertaa vuorokaudessa 365 päivän kuurin loppuun niin avot benissimoo kyllä matu tykätä jos et pese niitä pois kuurin aikana.
Haukut minua lehmäksi, todellako? Todellako? Niin? Tule tänne sanomaan, niin katsomme kannattaako jatkossa toimia samoin.
Siis kukaan muu ei nyt ihan oikeasti rasvaile rintojaan? Onko tieto voidemerkistä joku naiseussalaisuus, jota ei voi paljastaa muille ja jolla etsitään välimatkaa perässä hiihtäviin kanssasiskoihin? Kukaan ei voi kertoa nyt mulle merkkiä? Minä joudun vain lukemaan noiden penisolentojen suoltamaa turhuutta?
Hanki rauhoittavia vaikka nyt aluksi. Niillä saat myös rintojen rupsahtamisen pois mielestäsi.
Hei tärkeimmät asiat ensin. Mitä teen rauhallisella päällä, jos saan alkaa nostaa teollisuusnostolaitteilla rintani ylös napani korkeudelta?
Anna mieluimmin roikkua siellä napas korkeudella kuin edessä sojoittaen ta olisha siinä hyvä pitää vellikuppia syödessä;D
Vierailija kirjoitti:
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Heitän mällit vaimon tisseille, hyvänä ovat pysyneet.
Suksikaa nyt asiattomat hevon kuuseen. Sinun penikselläsi ei pitäisi olla mitään tekemistä tämän aloitukseni kanssa, vaan siinäpä kuitenkin olet mainostamassa penistäsi ja sen tuotoksia? Eli kaupasta voi siis ostaa sitä purkitettuna ja allergiatestattuna. Hyvästi. Älä palaa asiaan.
Kyllä voit, lisäksi harrastan ihan "tilamyyntiä" suoraan tuotannosta.
Mahdollisesti kuvottavinta mitä olen lukenut pitkiin aikoihin. Olet kuin ne kauppakeskusmyyjät, jotka uivat tuotteensa kanssa liiveihin kerta toisensa jälkeen vaikka on sanottu jo ei kiitos jo niin että naama alkaa olla muistissa.
Joo, se on julkisella keskustelupalstalla viisastelun huonoja puolia. Mutta minkäs teet?
Eikö tissien iho muka kuivu koskaan?