Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli erosta/ex miehestä?

Vierailija
21.02.2016 |

Kaikki vinkit kehiin miten pääsen yli erosta ja ex miehestä. Kaipaan häntä ja hän haluaisi palata yhteen mutten voi luottaa häneen monessakaan suhteessa. Kaikesta huolimatta rakastin häntä ja kaikki romuttui 6 vuoden yhteiselon jälkeen. Miten voin unohtaa ja päästä eteenpäin? Meillä on kuitenkin lapsi jonka takia pakosti näen miestä ja aina se sattuu:( haluan vaan unohtaa ja päästä näistä tunteista eroon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nuori niin suret aikasi ja löydät kyllä paremman, jolloin unohtuu ehkä. Toista se on esim. mulla, joka annoin koko elämäni miehelle, jonka kanssa usea lapsia ja sit se vaan otti ja lähti toisen naisen matkaan, eikä iitä sen jälkeen ole kuulunut mitään. Tunnen olevani kaatopaikkatavaraa näin lähes 50-vuotiaana ja kaikki hyvät miehet on varmaan varattuja tässä iässä. Kokelin laastaria, no ei toiminut, eikä kaipaus exään lähtenyt. Tuli varmaan liian pian tuo ja vertailin vaan. Erosta jo yli kaksi vuotta ja nyt alkaa tuntua, että luovutan miesten suhteen kokonaan.

Vierailija
2/4 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha hoito särkyneeseen sydämeen: Seitsemän miestä seitsemän viikon aikana. Ja tehokkainta on, kun eksäkin tietää näistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29 ja tää vaan tuntuu niin raskaalta. Haluaisin vaan unohtaa mut miten voi pakolla unohtaa. Olen ns.parisuhde ihminen eikä yhdenillan panot/laastarit ole mun juttu, enkä pystyis niihin :( helppoa olis jos ei tarttis nähdä häntä enää ikinä mutta pakosti näkee joka viikko.

Vierailija
4/4 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi suhteenne romuttui ap? Pettikö mies kerran? Jos sanot, että kaipaat ja ottaisit ehkä takaisin, muttet voi luottaa niin sulla olisi siis kuitenkin mahdollisuus saada hänet takaisin? Mulla sitä mahdollisuutta ei ole, kun mies on rakastunut toiseen naiseen, jonka kanssa ensin petti  mua pitkään.

Jos koet että jotain olisi vielä tehtävissä, niin miksette käsittele asiaa keskenänne/ terapiassa olettaen, että miehesikin haluaa sitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi