Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki hyvään laihdutus-tsemppifoorumiin / -keskusteluun?

Vierailija
21.02.2016 |

Ok, nyt on lopultakin pakko. Oon sitkuttanut ja mutkuttanut aivan liian kauan, nyt tajusin että toppahousutkaan ei mee enää jalkaan ja ne oli pari vuotta sitten mulle tosi LÖYSÄT. Vaa'assa on isommat lukemat kuin kertaakaan kummankaan tytön raskausaikana. Mä en ala! Pari kuukautta sitten laitettu hormonikierukka sai välittömästi viisi kiloa lisää mittariin, mutta muutenkaan ei lukemat ole ollu aikoihin kovin kauniit.

Ainoa konsti jolla olen ikinä onnistunut laihtumaan on vhh, joten sillä siis. Noudatkinkin vhh:ta ihan elämäntapana vuosia, kunnes tuli ero ja elämänmuutos ja ruokavalio lipesi aivan hirveäksi. Nyt taas vilja (pl. kaura jota välillä aamupuuroon), pottu ja riisi sekä sokeri pois. Opettelen taas juomaan vettä. Lisäksi tein Sulamoon tunnarit kuukaudeksi, että saan tarkkailtua vähän energiajakaumaa ja vitamiinien saantia.

Mutta motivaatioksi haluaisin jonkun hyvän keskustelupaikan ja vertaisryhmän tuen. Verkkoklinikkaa ei ole ollut vuosikausiin, ja kiloklubistakin taitaa kato käydä maksulliseksi muuttumisen jälkeen. Minne menen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi