Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tyttöystävä on vähän liian vapautunut

Vierailija
21.02.2016 |

Ehkä vähän hassu ongelma, mutta tultiin pierukavereiksi uuden tyttöystävän kanssa jo melkein seurustelun alussa ja nyt typy on ehkä vähän liiankin vapautunut. Pöräyttelee siis ihan koko ajan. Vähän tuntuu kyllä, että haluat alkaa lähteä :D Miten voisi nätisti huomauttaa, että voisi vähän rajoittaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittele toisenlaista ruokavaliota. Tuollainen ei ole normaalia. 

Fiksut ihmiset eivät piereskele toisten aikana.

Vierailija
2/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte aina niitä sikailija tyttöystäviänne? Itse en koskaan harrasta moista mieheni edessä, mutta johtunee myös siitä etten ole suomalainen. Suomessa tällainen taitaa olla ihan normaalia ja hyväksyttävää, muualla maailmassa idioottimaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoita itse ensin oma piereskelysi, koska sitten voit vasta alkaa huomauttelemaan toisen piereskelystä. Jos itse piereskelet samaan tapaan, ei huomauttelu auta koska typy sanoisi vain että kyllähän säkin piereskelet.

Vierailija
4/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmalla johtunee kaljanjuonnista, koska kuulemma on jo todennut, ettei ole laktoosi-intoleranssia tai kasvisruuasta johtuvaa. -ap

Vierailija
5/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajoita itse ensin oma piereskelysi, koska sitten voit vasta alkaa huomauttelemaan toisen piereskelystä. Jos itse piereskelet samaan tapaan, ei huomauttelu auta koska typy sanoisi vain että kyllähän säkin piereskelet.

Sori, itseäni pieruttaa niin harvoin, että voin tehdä sen vessassa. -ap

Vierailija
6/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että hommaa tulpan persiiseen tai suksii vi**uun.

Vierailija
7/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee kaljanjuonnista ja 'kimma' pöräyttelee ihan koko ajan. Tämä sun 'kimma' vissiin juo aika usein kaljaa?

Vierailija
8/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtunee kaljanjuonnista ja 'kimma' pöräyttelee ihan koko ajan. Tämä sun 'kimma' vissiin juo aika usein kaljaa?

Juon mäkin. Pe-la vähän enemmän, muuten käydään yleensä parilla tuopilla iltaisin. -ap

Vierailija
9/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
10/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä minulle!  Täydellinen nainen ;)

Vierailija
11/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te löydätte aina niitä sikailija tyttöystäviänne? Itse en koskaan harrasta moista mieheni edessä, mutta johtunee myös siitä etten ole suomalainen. Suomessa tällainen taitaa olla ihan normaalia ja hyväksyttävää, muualla maailmassa idioottimaista.

Turhaan alat ylimieliseksi, kun vertaat itseäsi suomalaiseen. Kyllä suurin osa ihmisistä kansalaisuuteen katsomatta tajuaa olla piereskelemättä seurassa. Etenkin naiset osaavat olla häveliäitä tässä asiassa. Itse olen suomalainen nainen ja mulla on ulkomaalainen mies ja kyllä se vaan niin on, etten koskaan piereskelisi mieheni kuullen, mutta mies kyllä saattaa joskus paukutella seurassani, mutta tajuaa kyllä siitä hieman nolostua ja pyytää anteeksi.

Vierailija
12/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä luulin (toivoin), että tyttöystävä ois halunnut ottaa aloittajan kalun suuhunsa ja että ap nuolee häntä ja että aloittajaa tämä olisi kiusannut. Haluaisin itse tavata tällaisen miehen.

Vierailija
13/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä luulin (toivoin), että tyttöystävä ois halunnut ottaa aloittajan kalun suuhunsa ja että ap nuolee häntä ja että aloittajaa tämä olisi kiusannut. Haluaisin itse tavata tällaisen miehen.

Tai edes pyytänyt anaalia tai takaapäin. Olisi mulavaa kun ne edes joskus ois jonkun miehen mielestä liikaa. Joka haluaisi oppia itsekin vapautuneemmaksi.

Vierailija
14/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmalla johtunee kaljanjuonnista, koska kuulemma on jo todennut, ettei ole laktoosi-intoleranssia tai kasvisruuasta johtuvaa. -ap

Jos tosiaan paljon pieree niin voi hyvinkin johtua kaljasta. Kasvikset on siitä kieroja että se mikä pierettää yhtä ei välttämättä pieretä toista. Monilla pavut ja herneet kaasuttaa, mulla se on paprika. Tietenkin kun juuri paprikasiivuista tykkään leivän päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi