Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista unta näit?

Vierailija
21.02.2016 |

Minä näin viime yönä seuraavanlaisen, erikoisen unen.

Minulle esiteltiin ilmeisesti videon välityksellä punatukkainen, teini-ikäinen tyttö. Hiukset olivat hehkuvan punaiset luonnostaan pitkät ja kiharat. Tytön nimi oli muistaakseni Ira tms. Unen alussa tyttö oli amerikkalainen, mutta loppua kohden, kun tapahtumat siirtyivät Suomeen, hänen kansallisuutensa jäi taka-alalle.

Sain tietää, että vuorokauden kuluessa tyttö kuolee tekemällä itsemurhan, ja minun on saamani informaation perusteella selvitettävä, miksi hän teki itsemurhan.

Näin videopätkiä hänen elämästään viimeisen vuorokauden ajalta. Yhdessä kohtauksessa hän oli terapeutin luona. Terapeutti oli keski-ikäinen mies. Heidän keskustellessaan terapeutti tuli vähitellen lähemmäs tyttöä ja lopulta kosketti huulillaan tytön alahuulta, sitten korvalehteä. Tyttö kysyi, miksi terapeutti tekee niin. Kyseessä oli ilmiselvästi seksuaalinen hyväksikäyttö.

Toisessa kohtauksessa sain tietää, että tyttö oli harrastanut seksiä teini-ikäisen maalaispojan kanssa. Nyt oltiin jo Suomessa, ja olin itse tapahtumien keskellä – olin henkilöauton takapenkillä istumassa perheenjäsenteni kanssa, kun maalaispoika tuli autoon istumaan ja alkoi itkeä kertoessaan, että oli menettänyt poikuutensa tytölle, joka oli häntä "kokeneempi". Pohdin pojan ahdistuksen johtuvan siitä, että hänen perheensä on uskovainen.

Kolmannessa kohtauksessa olin punatukkaisen tytön kanssa tämän koulun edessä, portailla seisomassa. Hyvästelimme toisemme. Tiesin sen olevan viimeinen kerta, kun näen hänet elossa. Juuri ennen kuin erosimme, hän valitti, että äänet kuuluvat omituisesti, eli että hän kuulee normaalit, ympäröivät äänet vääristyneesti.

Viimeisessä kohtauksessa näin väläyksen, jossa henkilöauto ajoi kovaa ja törmäsi johonkin. Kaoottisessa tapahtumasarjassa näin myös välähtävän veitsen. Päättelin, että tähän tyttö kuoli.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla