Miksi muka aikuinen ihminen ei saisi käyttää lettiä? :O
Kommentit (10)
Minä käytän, joskus jopa kahta lettiä.
No aikusten oikeesti permanenttihan se olla pitää lyhyissä hiuksissa. Mitään lettejä, lasten hommia..
Ööö, lettihän on ollut supermuodikas jo vuosia ja kaikenkaikkiaan kampauksena aika klassinen. Ei voi verrata esim. saparokampaukseen, joka harvoin tuo mitään edgeä aikuisen ihmisen kampauksiin.
Siltikin, jokainen tehköön hiuksilla mitä haluaa. Kovin paskainen tukka on kyllä vähän ällö, eli sellaista vähän paheksun jos julkisille paikoille tulee (eikä ole päähänsä vaivautunut edes hattua laittamaan).
Vierailija kirjoitti:
Ööö, lettihän on ollut supermuodikas jo vuosia ja kaikenkaikkiaan kampauksena aika klassinen. Ei voi verrata esim. saparokampaukseen, joka harvoin tuo mitään edgeä aikuisen ihmisen kampauksiin.
Siltikin, jokainen tehköön hiuksilla mitä haluaa. Kovin paskainen tukka on kyllä vähän ällö, eli sellaista vähän paheksun jos julkisille paikoille tulee (eikä ole päähänsä vaivautunut edes hattua laittamaan).
Ahaa.. Mulle saparokampaus = letti. Aukko yleissivistyksessä siis. ap
Minähän käytän lettejä ja saparoita ties mitä jos vaan sellaisia joku tekis enemmänkin. ;) Kaikki glitteri pukee mua, muka.
Mummoni oli syntynyt 1888 ja hänellä on kuvissa aina letti, joka on nutturalla, eikä hän ollut mitenkään lapsellinen.
Saa käyttää. Minä pyydystin sillä miähen.
Yhtä lettiä saa käyttää, kahta ei. Minä kiellän.
Onko tästä joku ennakkopäätös aaveella?
Enivei, saa käyttää.. Itse käytän jopa hello kitty- pinnejä, jos niikseen tulee..=))