Kertokaa millaisia fyysisiä oireita saatte kun olette ihastuneita?
Kommentit (14)
En ole ihastunut kunnolla vuosiin. Miesten kanssa on ainakin ollut helppoa, kun pystyy olemaan jatkuvasti rationaalinen näyttelemään viehkeää. Mutta pitkään ei jaksa saman kanssa kuherrella.
Maha menee sekaisin, ruokahalu katoaa, tärisen kun ihastuksen kohde on lähellä. Punastun kun kuulen nimensä mainittavan.
Ööh. En mitään. Ajattelen vain, että tuossapa vetävä pakkaus, olisipa kiva olla hänen kanssaan.
Ei saa nukuttua eikä syötyä. Hymyilee koko ajan. On kylmä ja kuuma vuorotellen. Jokainen ajatus liittyy Häneen.
Hermostun. Siis saatan hikoilla ja kädet tärisee ja sydän hakkaa kun ko ihminen on lähellä tai kun mietin häntä. Ei onneksi mitenkään hirmuisen selväksi. Tällä hetkellä ihastunutkin ja oli ihan kammottava tilanne, kun töissä ohimennen ihastus kehui minua. Harvemmin jään sanattomaksi, mutta nyt oikeasti en osannut sanoa mitään. Hämmennyin ja kohta höpöttelin aivan kaikkea typerää. :D Olisihan tuo sinänsä varmaan ihanaa, mutta olen varattu ja rakastan miestäni tosiaan. Tavoitteena olisikin unohtaa typerä ihastus (kun niitä tulee ja menee), mutta tuollaiset tilanteet eivät helpota!
Ahdistun. Ihastuminen on inhottavaa.
Mulla alkaa päänahka hilseilemään ihan hervottomasti. Kestää kuukausia ennekuin se tasaantuu.
Ja sit ku tulee bänet niin pohkeisiin tulee kamalat ihottumat.
Olen vakavasti harkinnut nunnaluostaria kun en enää jaksais näitä kärsimyksiä joka pe*hanan kerta.
Järjetön himo. Voisin lähteä ihastuksenkohteeni mukaan millä hetkellä tahansa, jos se ottaisi minut mukaansa. Olen parhaillaan ihastunut yhteen henkilöön työympäristössä, "koomisinta" tässä on se, että en tiedä tyypistä juuri mitään ja sekin vähä mitä tiedän, vaikuttaa ei-ehkä-niin-kiinnostavalta, mutta se fyysinen kontakti kelpaisi... typerä ihastumisen tunne, menisi jo ohi. Ei se ennen tällaista ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
En mitään.
Tai sitten en vain ole tarpeeksi ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään.
Tai sitten en vain ole tarpeeksi ihastunut.
Enpä ole kun tarkemmin mietin. :(
Sydän hakkaa hulluna, kädet hikoaa, rintakehää puristaa. Ruokahalu menee.