Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ottavat itselleen usein anopin näköisen naisen.

Vierailija
20.02.2016 |

Minua ja anoppiakin on monta kertaa sanottu samannäköisesti. Sama juttu tässä
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-2000001122779.html

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oman anoppinsa näköisen. Tosi usein muuten.

Vierailija
2/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanoisit mieluummin, että äitinsä näköisen naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis äitinsä näköisen. Sorry.

ap

Vierailija
4/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmin kuitenki anoppinsa näköisen naisen...   

Vierailija
5/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis miehet ottavat itselleen usein äitinsä näköisen naisen?

Tuon otsikon kun ymmärsin niin, että miehet ottavat anoppinsa näköisen naisen. Usein tytär muistuttaa äitiään

Vierailija
6/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis niin, että meidän miesten oletetaan etsivän itselle kumppaniksi samanlaista naista, kuin mitä äitimme on? - Ja naiset vastaavasti etsivät itselleen isänsä kaltaista miestä? - Selittäisiköhän tämä teoria miksi itse olen sinkku, kun pärjään oikein hyvin, eikä minulla ole tarvetta päästä roikkumaan äidin helmoista. Tuntuisi kovin raskaalta ajatukselta, kumppanini haluaisi olla minulle äidin korvike; tavoiltaan tai ulkonäöltään. - Näin siitä huolimatta, että arvostan äitiäni monessa suhteessa.   

Vierailija
7/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis niin, että meidän miesten oletetaan etsivän itselle kumppaniksi samanlaista naista, kuin mitä äitimme on? - Ja naiset vastaavasti etsivät itselleen isänsä kaltaista miestä? - Selittäisiköhän tämä teoria miksi itse olen sinkku, kun pärjään oikein hyvin, eikä minulla ole tarvetta päästä roikkumaan äidin helmoista. Tuntuisi kovin raskaalta ajatukselta, kumppanini haluaisi olla minulle äidin korvike; tavoiltaan tai ulkonäöltään. - Näin siitä huolimatta, että arvostan äitiäni monessa suhteessa.   

No huhuh!Onneksi poikani ei ole koskaan seurustellut näköiseni naisen kanssa.Nykyinenkin on kaunis, suurisilmäinen, hoikka, pitkä ja pitkäsäärinen, luonnonkaunis.Siis täysin vastakohtani.

Vierailija
8/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni kuuluu tähän kategoriaan selvästi. Minä ja kaikki muut hänen seurustelukumppanit ovat olleet tummatukkaisia,pitkiä, hoikkia aivan kuten äitinsä.

Vierailija
9/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän kylläkin enemmän mieheni apelta kuin anopilta. :D Pienestä asti saanut kuulla olevani isäni näköinen. No partaa ei sentään ole...

Vierailija
10/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän kylläkin enemmän mieheni apelta kuin anopilta. :D Pienestä asti saanut kuulla olevani isäni näköinen. No partaa ei sentään ole...

Sama täällä 😃

Vierailija
11/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistutan aika paljon miehen äitiä ulkonäöltä.