Voin tunnustaa että olen hieman katkera...
Olen miespuolinen ja kokenut avioeron. Eksä kohteli mua todella tylysti avioerossa vaikka annoin vapaaehtoisesti hänelle ja lapsille enemmän kuin mitä lain mukaan olisi osituksessa saanut. Kerran kiitti ja sen jälkeen kaikki yhteydenpito lapsiin ja muihin käytännön asioihin liittyen tuntuu olevan yhtä tervanjuontia. Ero tapahtui vaimon aloitteesta. En pettänyt, elätin perheen parhaani mukaan ja tällainen kiitos. Vaimoa ei työnteko kiinnostanut, opiskelijaelämä ja vieraat miehet sekä lasten kanssa kotona oleminen sitäkin enemmän. Mitä ihmettä tein väärin ansaitakseni tämän?
Silti ihmettelen tällä palstalla niitä todella vihamielisiä naisvihaajia, jotka uhkailevat naisia henkisellä ja fyysisellä väkivallalla. En minäkään luota naisiin (varmaan pitkään aikaan), mutta en halua heitä ajaa myöskään hellan ja nyrkin väliin. Yritä sitten tässä maailmassa löytää vielä parisuhde jostain.
Kommentit (20)
Lopullisesta erosta ei kovin kauaa ole, mutta en ole koskaan ollut naisten suosiossa (lue pitkä, komea ja tumma). Siinä mielessä olen melko skeptinen sen suhteen, että naisen kanssa vielä yhteen päädyyn.
Mites AV-mammat, riistittekö te miehen erossa puille paljaille vai miten ero meni ja miksi päädyitte siihen?
Kyllä sinä vielä löydät hyvän parisuhteen. Kuulostat kuitenkin järkevältä ja normaalilta mieheltä. Älä vaan katkeroidu!
Vierailija kirjoitti:
Mites AV-mammat, riistittekö te miehen erossa puille paljaille vai miten ero meni ja miksi päädyitte siihen?
En ole riistänyt, enkä tunne ketään joka on riistänyt.
Lähetän tosi paljon sympatiaa ap:lle. Häntä on kohdeltu väärin ja törkeästi, vaimo oli ilmeisesti niin röyhkeä että ap kilttinä ihmisenä ei tajunnut puolustautua. Toivon, että hän vielä löytää hyvän parisuhteen, ainakin (kirjoituksesta päätellen) edellytykset siihen ovat hyvät koska oma asenne on vastuullinen ja rakentava.
tarttet aikaa käsitellä asiaa ja mennä erosta eteenpäin. aina ei tiedä mitä elämä eteen tuo niin ikäviä kuin iloisiakin asioita. jälkeenpäin varmasti ymmärrät että on parempi olla ilman häntä kerta noin huonosti sinua kohteli. elä katkeroidu niin voit vielä löytää naisen joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet ja kohtelee sinua hyvin! ehkä se on kohtalosi
Vierailija kirjoitti:
Lopullisesta erosta ei kovin kauaa ole, mutta en ole koskaan ollut naisten suosiossa (lue pitkä, komea ja tumma). Siinä mielessä olen melko skeptinen sen suhteen, että naisen kanssa vielä yhteen päädyyn.
Kun tuolla kadulla kävelee, näkee että vaikka minkä näköisillä miehillä on nainen käsipuolessaan. Se ei ole siis mikään kynnyskysymys. Löysithän ex-vaimosikin, joka ilmeisesti kaiken lisäksi on pinnallinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Lopullisesta erosta ei kovin kauaa ole, mutta en ole koskaan ollut naisten suosiossa (lue pitkä, komea ja tumma).
Jo toisessa kommentissa noin tyhmä yleistys.
Hyvä, että kuitenkin ymmärrät syvällisesti sen, mikset kelvannut ex-vaimollesi.
Pitäisi vaan keksiä missä voisi tutustua naisiin. Deittailusta on paljon aikaa ja päätin ettei nettideittailu ole mun juttu. Haluan tutustua naiseen kunnolla kasvotusten.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Hah, ei meillä ollut mitään omaisuutta kummallakaan, jonka olisi voinut riistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopullisesta erosta ei kovin kauaa ole, mutta en ole koskaan ollut naisten suosiossa (lue pitkä, komea ja tumma).
Jo toisessa kommentissa noin tyhmä yleistys.
Hyvä, että kuitenkin ymmärrät syvällisesti sen, mikset kelvannut ex-vaimollesi.
No mulle on edelleen mysteeri miksi eksä mun kanssa laittoi hynttyyt yhteen. Jälkeenpäin sanoi niin ikäviä asioita etten tiedä mitä ajatella.
Jokinorsut pitää turvallista uomaa liian itsestäänselvänä :(
Naisia pitää naruttaa aina ja alati eli jatkuvasti, niin pärjäät heidän kanssaan :) Eli puhut puuta heinää ja teet tasan toisin kuin kerrot, niin takuulla pärjäät!
Vierailija kirjoitti:
Naisia pitää naruttaa aina ja alati eli jatkuvasti, niin pärjäät heidän kanssaan :) Eli puhut puuta heinää ja teet tasan toisin kuin kerrot, niin takuulla pärjäät!
Totta, haastettahan ne kaipaa.
Kiinnostaisi kuulla ex-vaimosi versio eroon johtaneista tapahtumista...
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla ex-vaimosi versio eroon johtaneista tapahtumista...
Hän varmaan sanoisi, että kasvettiin henkisesti erilliien enkä huomioinut tarpeeksi hänen tarpeitaan. Anteeksi, oli vähän kiireitä valmistumisen ja työpaikan etsimisen kanssa, jotta voisin elättää perheeni.
Kuulostaa juuri sellaiselta naiselta, johon juuri kiltit miehet lankeaa😒 Onneksi itse pelastin oman mieheni samaiselta kohtalolta. Olin jo elämää elänyt ja ihmisten todelliset piirteet kohdannut ja mieheni oli vasta äidin helmoista lähtenyt siipiään levittämään. Katsoi minua aluksi kuin halpaa makkaraa, kun kerroin kiinnostuksestani. Jonkin aikaa tämän jälkeen (oltiin kavereita ja tavattiin lähes päivittäin) latelin hänelle, että tiedän tasan tarkkaan millainen nainen hänen haaveissaan on ja kerroin toivovani hänen löytävän sellaisen. Koska oppisipahan elämän nurjaakin puolta, opportunismia, kaksinaamaisuutta, selkään puukottamista... ja ehkä sen jälkeen arvostaisi oikeasti reilua ja rehelistä naista. Kahden päivän kuluttua kertoi tahtovansa olla kanssani. Eikä ole katunut. Toivon, että aloittaja etsii, ja myös löytää, ihan toisenlaisen naisen kuin ex vaimonsa. Mieti kaikki hyvät piirteet ja ominaisuudet, mihin hänessä ihastuit. Listaa vaikka paperille. Ja etsi jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa juuri sellaiselta naiselta, johon juuri kiltit miehet lankeaa😒 Onneksi itse pelastin oman mieheni samaiselta kohtalolta. Olin jo elämää elänyt ja ihmisten todelliset piirteet kohdannut ja mieheni oli vasta äidin helmoista lähtenyt siipiään levittämään. Katsoi minua aluksi kuin halpaa makkaraa, kun kerroin kiinnostuksestani. Jonkin aikaa tämän jälkeen (oltiin kavereita ja tavattiin lähes päivittäin) latelin hänelle, että tiedän tasan tarkkaan millainen nainen hänen haaveissaan on ja kerroin toivovani hänen löytävän sellaisen. Koska oppisipahan elämän nurjaakin puolta, opportunismia, kaksinaamaisuutta, selkään puukottamista... ja ehkä sen jälkeen arvostaisi oikeasti reilua ja rehelistä naista. Kahden päivän kuluttua kertoi tahtovansa olla kanssani. Eikä ole katunut. Toivon, että aloittaja etsii, ja myös löytää, ihan toisenlaisen naisen kuin ex vaimonsa. Mieti kaikki hyvät piirteet ja ominaisuudet, mihin hänessä ihastuit. Listaa vaikka paperille. Ja etsi jotain ihan muuta.
Kerrotko vähän enemmän itsestäsi niin tiedän millaista naista kannattaa etsiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastosta huonosti pukeutuva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastosta huonosti pukeutuva nainen.
Onko tässä ratkaisevaa kirjastossa käynti, huono pukeutuminen vai molemmat?
Kuinka pitkä aika erostasi on?