Yövieras manalasta
Nyt voin huokasta helpotuksesta. Vieras karkotettu ja koti tuuletettu. Jouduin jopa peseen 4 koneellista pyykkiä vieraan jäljiltä. Ymmärrän, että ero ottaa koville, mutta rajansa kaikella.
Kommentit (12)
KUKA MITÄ MISSÄ HÄH???!!!
JA MINKÄ IHMEEN TAKIA
Odotin jotain demoni- tai manaustarinaa.
Minkäikäistä porukkaa siellä Manalassa käy? Muistelin, että viiskymppisiä enimmäkseen.
Eilen tuli ja tänään lähti(luojan kiitos). Että voikin nuori nainen oksentaa kun manaajaleffan tyttö. T:Ap
Kyllä me kuule manattiin. Nainen oksentaa jopa hiuksensa kokkareille. En halua nähdä moista enää koskaan. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Odotin jotain demoni- tai manaustarinaa.
Kyllä siinä myötätunto katoo, kun väistelet syöksyoksennusta ja kuuntelet hirveetä ulinaa. En yhtään ihmettele, miksi hänet on jätetty. T:Ap
Haista sinä vittu. Mitä sinä täällä asiaa puit? Paha olohan siinä ehti tulla kun yritit ties kuinka kauan hinkata kullia pystyyn siinä onnistumatta. Onnea loppuelämään tuppikulli!
Voi kuule. Mulla ei ole kullia, mutta aamulla oli metrin mittanen kyrpä otsassa:) T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä vittu. Mitä sinä täällä asiaa puit? Paha olohan siinä ehti tulla kun yritit ties kuinka kauan hinkata kullia pystyyn siinä onnistumatta. Onnea loppuelämään tuppikulli!
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule. Mulla ei ole kullia, mutta aamulla oli metrin mittanen kyrpä otsassa:) T:Ap
Vierailija kirjoitti:
No totta tosiaan kullia ei löytynyt ja kyrvänmallinen tosiaan olit
Oho, sääkin oot ilmeisesti käynyt tuttavalla sikailemassa. Kasva aikuiseksi ja lopeta ulina. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta tosiaan kullia ei löytynyt ja kyrvänmallinen tosiaan olit
Niistikö se 4 koneellisen verran nenäliinoja pyykättäväksesi?