Vaimo ei halua seksiä
Olen nelikymppinen mies ja vaimoni ej halua seksiä korkeintaan kuin kerran kuukaudessa.
Pitäisikö tähän tyytyä? Yleensä vaimo vastaa ettei jaksa. Pitäisikö epäillä pettämistä? Millä tavalla kannattaa lähteä tutkimaan salassa onko pettänyt?
Kommentit (32)
Voit myös haittaohjelman asentaa vaimosi koneelle ja urkkia facebookkia yms mutta tää taitaa olla laitonta. :D
Vierailija kirjoitti:
Voit myös haittaohjelman asentaa vaimosi koneelle ja urkkia facebookkia yms mutta tää taitaa olla laitonta. :D
Rakkaudessa ja varsinkin rakkaudettomuudessa kaikki on sallittua!
No eipä toi mitään vaimoni ei seksi kiinosta joha siintä on kulunnu4kk puhelin on tärkeämpi kun huomion osoitus
Sama täällä. Tulee katseltua muita naisia kun oma vaimo ei halua mitään.
Juuri eilen ruokakaupassa vaihdoin pitkiä katseita hyvännäköisen 45-50 vuotiaan naisen kanssa.
Tuon pidemmälle en ole koskaan mennyt vaikka haluan naista.
Sama täällä. Puhelin kiinnostaa enemmän kuin läheisyys...
M41
Huomioikaapa niitä naisianne! Eikä mitään perseen puristelua vaan jotain sellaista että vaimo tuntee itsensä tärkeäksi ja rakastetuksi. Nyt teette jotain mistä vaimo näkee että olette nähneet vaivaa vaimon eteen. Jos vaimo tuntee itsensä lähinnä kotiorjaksi ja panopuuksi niin kyllä siinä halut karisee. Vaimoa pitää kohdella niin että hän tuntee itsensä prinsessaksi. Sillä tavalla saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Huomioikaapa niitä naisianne! Eikä mitään perseen puristelua vaan jotain sellaista että vaimo tuntee itsensä tärkeäksi ja rakastetuksi. Nyt teette jotain mistä vaimo näkee että olette nähneet vaivaa vaimon eteen. Jos vaimo tuntee itsensä lähinnä kotiorjaksi ja panopuuksi niin kyllä siinä halut karisee. Vaimoa pitää kohdella niin että hän tuntee itsensä prinsessaksi. Sillä tavalla saa seksiä.
Ei toimi ainakaan täällä. Tai sitten en vaan ymmärrä mistä se prinsessa-fiilis tulee. Näitä on testattu:
-ulkonäön tai vaatteiden kehuminen arjessa
-kodin siivous, lastenhoitajan hankinta ja hotellin varaus yllärinä
-siivoojan tarjoaminen avuksi joulun alla
-kodin ja lasten hoito, jotta vaimo pääsee tyttöjen iltoihin
-korvakorut tai kaulakoru joululahjana
-yhteisten liikuntaharrastusten ehdottelu
Nyt on menossa pariterapia. En ole itse edes muista koska minua olisi liehitelty. Siitäkin huolimatta tunnen itseni kuninkaalliseksi, nimittäin idioottien kuninkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi ainakaan täällä. Tai sitten en vaan ymmärrä mistä se prinsessa-fiilis tulee. Näitä on testattu:
Nyt on menossa pariterapia. En ole itse edes muista koska minua olisi liehitelty. Siitäkin huolimatta tunnen itseni kuninkaalliseksi, nimittäin idioottien kuninkaaksi.
Höh, kuulostaa siltä, että olet yrittänyt. Syökö naisesi pillereitä? Lopetus voisi auttaa...
Jos nyt kumminki ajatellaan niin että osallistut arjen pyöritykseen ja näytät ja sanot vaimollesi että häntä rakastat ja kunnioitat...juttelet ja kaskustelet asioista...ja tietty olet kohtalaisen hyvä sängyssä ja osaat tuoda sinne kammariin välillä jotain uutta ja jännittävää. Eli jos tollaiset asiat on kunnossa niin sitte se on vaan kyllästynyt tai sit sil on toinen. Täs ku kerran avioeron on kokenu ja miettiny et mitä se nainen haluaa niin kyl jokainen nainen haluaa kuulla olevansa kaunis...kuulla joka ilta ja aamu olevansa tärkein miehelleen...ei pidä ajatella että kyllähän se tietää että mä sitä rakastan....eikä sanoa ja tehdä pieniä kivoja juttuja vaan pillun saannin toivossa! Toki sen naisen täytyy olla ihan oikeasti ainutkertainen itselleen että ne teot ja sanat luonnostaan tulee...nössö ei kummiskaan pidä olla vaan mies. Ja jos olet mokaillut näissä asioissa...et ole ollu kiinnostunut hänen asioistaan olet itsekäs sängyssä...et ole näyttänyt että hän on sinulle ainutkertainen ihminen ja että olet onnellinen ja kiitollinen hänestä nii noita asioita on mahdoton korjata jälkeenpäin! Siinä muutamia asioita ja paljon jäi kirjoittamatta...Nainen on monimutkainen :D Otappa esim. selvää hänen kuukautiskierrostaan ja seuraa miten hän muuttuu kierron aikana ja milloin rassaa ja milloin on hyvillä mielin.
Minua ei kiinnostanut seksi miehen kanssa ja viimeinen vuosi yhdessä oli täysin seksitön. Sitä ennen max. kerran kuussa ja todellakin puhelin kiinnosti enemmän.
En pettänyt, mutta jätin.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnostanut seksi miehen kanssa ja viimeinen vuosi yhdessä oli täysin seksitön. Sitä ennen max. kerran kuussa ja todellakin puhelin kiinnosti enemmän.
En pettänyt, mutta jätin.
Eli yksinkertaisesti olit vaan kyllästynyt mieheen?
Naiset ja miehet kaipaavat seksissä hyvin eri asioita, suosittelen tutustumaan esim kirjaan mars ja venus makuuhuoneessa :) ja mitä näitä nyt onkaan. naiselle se kiusaaminen, esileikki ja tunnelma on tärkeintä että ensinnäkään syttyy... Liian hempeä ei kannata olla sängyssä muttei myöskään välinpitämätön. Minä ainakin tykkään kun mies vie ja kiusaa ja jaksaa ajan kanssa kiihottaa, jos kosketus on epävarmaa epämäärästä räpellystä niin se on aika turn off. Tietty kaikkien kanssa ei vaan ole sitä kemiaa.. Toimiko teille hommat aluksi vai takkusko jo sillo ?
Vierailija kirjoitti:
M41
Täällä toisin päin, itse haluaisin useasti , mutta miehelle riittää kerta viikossa/ kahdessa, ei kai siinä mitään pettämistä ole, mutta onhan se kurjaa, jos halut eivät kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Täällä toisin päin, itse haluaisin useasti , mutta miehelle riittää kerta viikossa/ kahdessa, ei kai siinä mitään pettämistä ole, mutta onhan se kurjaa, jos halut eivät kohtaa.
Niin ja puhelin tullut tosiaan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Siis sä et koskettele naistasi ollenkaan? Sanoisin, että vaikka kuinka tekisit yllämainittuja asioita mutta et ole itse fyysiseesti lähellä (ohi mennen silittely, hali, pusu - kaikki ei seksiin johtava) niin ei noista ole hyötyä. Itse tarvin yhtä paljon muutakin kosketusta kuin seksiä. Ei edes tee mieli jos ei muuten ole "normaalia" kosketusta. Kannattaa kokeilla, saattaq tehdä ihmeitä. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla mä paljastin mun ex:n petospuuhailut.
Vierailija kirjoitti:
osaat tuoda sinne kammariin välillä jotain uutta ja jännittävää.
Tää voi olla vähän vaikeaa, jos naista ei vaan kiinnosta mikään, ei edes uusi ja jännittävä.
Vierailija kirjoitti:
M41
Täällä vaimo haluaa kyllä selän ja takapuolen hierontaa. Tosin vaatteet päällä ja tuijottaen senkin ajan sitä kännykkäänsä.
Vaatteettomana vaimon näkee kerran parissa kuukaudessa. Silloin kun lopulta suostuu seksiin ja makaa lahnana sängyssä.
Ei tän ihan näin pitänyt mennä....
- m/42
Kato stringejä pyykkikorissa aamulla jos on ollut yön poissa.