Olin viime yönä prinsessa Viktorian kanssa kahvilla kauppakeskuksessa, uusi vauva, prinsessa sekin, oli mukana!
Pidin huolta Estellesta, kun Viktorialla oli kädet täynnä töitä uuden vauvansa kanssa, nimi oli muuten Christina, annettu Viktorian tädin mukaan. Jouduin maksamaan sekä omani että Viktorian kahvin.
Kommentit (16)
Ihana uni . Jää nähtäväksi onko tulokas tyttö ja tuleeko nimeksi Christina. Itse ounastelen poikaa.Ja joku useista nimistä voisi olla Axell.
Just aioin tulla kysymään, että kumpi maksoi. Selvästikin tää aihe on pinnalla sekä sun että mun päässä...
Ootteko katsonut liian usein Prisman mainosta? :)
Viktorialla oli sähkönsininen kotelomekko päällä ja Estelle oli puettu vaaleanvihreään pitsimekkoon. Uusi prinsessa nukkui välillä korissa ja välillä Viktorian käsivarsilla. Viktoria pelkäsi että hänet tunnistetaan, rauhoittelin että tuskin kukaan tietää kuka olet.
Kahvilan myyjät olivat espanjalaisia ja kun kysyivät että mitä kahvia saisi olla, niin sanoin blatte, katsoivat minua kummallisesti ja Viktoria myöskin, sitten itsekkin tajusin ja sanoin että latte.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä söitte kahvin kanssa?
Ei syöty mitään juotiin vain kahvit. Sitten tulivat Kaarle Kustaa ja Silvia etsimään Viktoriaa sieltä kauppakeskuksesta, Silvialla oli hopeankimalteleva iltapuku ja Kaarle Kustaalla laivaston juhlafrakki päällä, en tiedä mihin juhliin olivat menossa, mutta sain sen käsityksen että halusivat Viktorian mukaan juhliin. Olivat hyvällä päällä, naureskelivat hyväntuulisesti, tuntui että olivat ottaneet muutaman jos toisenkin lasillisen. Silvia oli luonossa paljon hoikemman näköinen ja nuoremman.
Unet ovat kyllä mitä eriskummallisimpia, niille saa joskus nauraa aamulla kippurassa ja joskus itkeäkin.
Kauppakeskuksesta lähdettiin porukassa kohti kuninkaanlinnaa, ylhäällä olevaa puusiltaa pitkin, puusilta johti suoraan kauppakeskuksesta kuninkaanlinnaan. Estelle oli kadonnut jonnekin, minä ja Viktoria katseltiin ympärillemme huolestuneena, että minne se Estelle jäi. Silvia ja Kaarle Kustaa kulkivat meidän edellä ja hoilasivat jotain laulua ja välillä purskahtivat nauramaan, Viktoriaa ärsytti hiukan vanhempiensa laulu.
Siinä puusiltaa kävelessä Viktorian vauva olikin muuttunut yhtä-äkkiä prinsessasta prinssiksi ja nimi oli Pontus, minä tykkäsin että oli kauhea nimi prinssille tuo Pontus ja Viktoria oli samaa mieltä, Daniel oli antanut nimen, siitä Viktoria oli vihainen Danielille, mutta Daniel oli niin otettu nimestä, jonka oli antanut pojalleen. Jossain vaihessa se Estellekin löytyi ja oli iki-ihastunut siitä että vauva olikin poika eikä tyttö. Silvia ja Kaarle Kustaa olivat jo kaukana ja lauloivat ja nauroivat yhä kovemmalla äänellä. Minä käännyin siinä pois ja sanoin hyvästit Viktorialle.
Vierailija kirjoitti:
Siinä puusiltaa kävelessä Viktorian vauva olikin muuttunut yhtä-äkkiä prinsessasta prinssiksi ja nimi oli Pontus, minä tykkäsin että oli kauhea nimi prinssille tuo Pontus ja Viktoria oli samaa mieltä, Daniel oli antanut nimen, siitä Viktoria oli vihainen Danielille, mutta Daniel oli niin otettu nimestä, jonka oli antanut pojalleen. Jossain vaihessa se Estellekin löytyi ja oli iki-ihastunut siitä että vauva olikin poika eikä tyttö. Silvia ja Kaarle Kustaa olivat jo kaukana ja lauloivat ja nauroivat yhä kovemmalla äänellä. Minä käännyin siinä pois ja sanoin hyvästit Viktorialle.
:D
Siinä kävellessäni pois kohti kauppakeskusta, näin kun Silvian piti pidätellä pissaa kun niin nauratti Kaarle Kustaan hoipertelu sillan kaiteesta kaiteeseen, niin tuiterissa Kalle oli lopulta. Viktoria juoksi minun perään ja kysyi että miten pidetään yhteyttä, vastasin että soitellaan, sitten huomattiin ettei meillä ole toistemme puhelin numeroita, sanoin että otappa yhteyttä facen kautta, niin sovittiin. Siihen loppui uni.
Miten tulkitset uneni?
Oma tulkintani: Viktorialla ei ole ehkä yhtään luotettavaa ystävää ja toivoosalaa että voisi käydä kaupassa aivan tuntemattomana ja hänen ja Danielin suhde ei ole aivan kitkaton, Daniel on joskus ärsyttävänkin itsepäinen. Viktoria toivoo ehkä tyttöä toisesta lapsesta, voisi näin uusiokäyttää Estellen vanhoja vaatteita, mutta toivoo sittenkin salaisesti poikaa. Silvia ja Kaarle Kustaa ovat löytäneet toisensa uudestaan, vanhat aviovaikeudet ovat ohi ja ystävyys kukoistaa, ja he ovat myöskin onnesta humaltuneet hovin vauvavyörystä.
Viktoria ei itse osannut ostaa kahvia,vaikka Ruotsissa oltiin, minun piti kysyä hinta ja sitten vielä maksaakin se, Viktorialla ei ollut rahaa mukana. Estelle oli aika vilkas ja sain juosta hänen perässään pitkin portaita. Viktoria ei uskaltanut kovasanaisesti kieltää Estelleä etteivät ihmiset kiinnittäisi kauheasti huomiota häneen ja paheksuisi.