Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää kun yksi ennen hyvin hoikka nainen lihoo vuodesta

Vierailija
20.02.2016 |

toiseen. Kuuden vuoden aikana kerännyt vähitellen lisää painoa. Nyt alkaa jo näyttämään hieman pullealta. Ei voi sanoa lihavaksi, mutta mahamakkaraa on ja reisissä läskiä ja rinnatkin muuttuneet. Jotenkin tuntuu pahalta, kun oli ennen niin ihanteellinen vartalo hänellä. Nykyään niin tavis. Näyttää, että tyylikkyyskin vähentynyt, kun kiloja tullut. En kestä. Hän oli mun idoli.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lihoin 55kilosta 75 kiloon parissa vuodessa. Niin rankka ihosairaus, että sisäinen kortisonikuuri toisensa jälkeen lihottanut. Toivottavasti pian pääsisin takaisin entisiin lukemiin. Aina ei lihominen johdu mässäämisestä.

Vierailija
2/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on outoja idoleja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttuako toisten painot sulle kuuluu. Hanki elämä :D

Vierailija
4/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden lihavan miehen, joka ihailee hyvin hoikkia naisia. Hän voisi kirjoittaa aloituksen kaltaisen viestin. On aivan käsittämätöntä, että hän ei itse tajua, kuinka ristiriitaista se on.

Vierailija
5/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä aika monelle tuppaa käymään.

t. entinen hoikka

Vierailija
6/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden lihavan miehen, joka ihailee hyvin hoikkia naisia. Hän voisi kirjoittaa aloituksen kaltaisen viestin. On aivan käsittämätöntä, että hän ei itse tajua, kuinka ristiriitaista se on.

Mitä ristiriitaista siinä on? Onko sekin ristiriitaista, jos lyhyt nainen ihailee pitkiä miehiä?

Vierailija
7/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun idoli on oppinut ottamaan rennommin ja nauttii nykyään elämästä aiempaa enemmän? Yleensä ne laihimmat naiset on jotenkin ongelmaisia.

Vierailija
8/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei enää kiinnosta, kun huomasi, että ei ole saanut sillä hyvällä vartalollaan yhtään mitään ja elämä jatkui tasan samanlaisena kilojenkin jälkeen. Paitsi yksi ketju putkahti av:lle, mutta parissa päivässä sekin putosi unholaan.

Vierailija
9/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun idoli on oppinut ottamaan rennommin ja nauttii nykyään elämästä aiempaa enemmän? Yleensä ne laihimmat naiset on jotenkin ongelmaisia.

Ehkä hän vaan ei enää välitä painostaan, tai on sairastunut tms. Miten niin hoikat ovat yleensä ongelmaisia? Millä tavoin?

Outoja yleistyksiä :) Ja outo aloitus ap:ltä!

Vierailija
10/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan hirveetä, onneksi sinulla ei oo niitä ongelmia! Minäkin olin joskus hyvin hoikka, sitten sairastuin vaikeaan astmaan. Nyt olen syönyt 20 v. kortisonia päivittäin. Pari kk sitten todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja nyt viime viikolla munuaisten toimintakyvyttömyys. Joka puolella on nestettä ihon alla ja jalat ja nilkat niin kipeenä, että päivittäinen liikkuminen on minimaalista. On siinä sinunlaisillasi ihmisillä ihmettelemistä, miten oon lihonut!

Vierailija
11/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lihavat ei? Lihavat ei todellakaan ole leppoisia.

Vierailija
12/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä naisella mitään sairauksia ole. Syömisestä johtuu ihan varmasti.

Vierailija
13/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joutunut pari kertaa laihduttamaan 10-15 kiloa (nytkin meneillään) ja kyllä mulla on paljon helpompi ja parempi olo kun olen normaalipainossani. Näytän paremmalta, voin ostaa mitä vaatteita haluan eikä niitä mitkä mahtuu, reidet ei hankaa yhteen kävellessä, ei tarvitse miettiä syömisiään koko ajan, ei tarvitse uusia lähes koko vaatevarastoa jne jne. Omalla kohdalla sillä painolla on siis paljonkin vaikutusta päivittäiseen mielialaan, edes terveysvaikutuksia ym ei-niin-pinnallisia syitä mainitsematta. Olen lihonut aina masennuskausina joten mulle ylipaino= menee muutenkin huonosti ja lohduttautuu ruoalla.

Vierailija
14/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse himoliikkuja ja voin syödä, kiitos  liikunnan, melkein mitä vaan. En myöskään ole mikään nuori nainen vaan jo lähes mummoikäinen. Silti täytyy sanoa, että ne ihmisen oloiset ihmiset ovat juuri niitä, jotka eivät niin kovin paljon tarkkaile itseään, vaan uskaltavat ottaa maailman, toisen ja itsensä vähän rennommin. He ovat yleensä myös niitä hieman pyöreitä, mutta ällistyttävän hyväkuntoisia. Eli tarkkailkaa enemmän kuntoanne kuin kilojanne.

Jostain syystä luotan myös enemmän näihin "ei niin kovin itsestä tietoisiin" ihmisiin, sillä heillä tuntuu olevan enemmän aikaa seurata, mitä muualla tapahtuu kuin montako grammaa on heille tullut lisää. Ja kun keskittyy toimintaan, kilotkin voivat lähteä kuin itsestään.

Yksi mies sanoikin kerran, että juuri huumorintajuinen ja rennon oloinen nainen on vetovoimainen. Huumorintaju ja älykkyys kulkevat käsi kädessä, ihan tutkimustenkin mukaan. Ottakaa vähän rennommin, kaikki  kyllä  järjestyy!

Vierailija
15/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap. naapurini? Hän jaksaa arvostella naisten ylipainosta, vaikka ukko on itse isomahainen ja epäsiisti turjake ja jokainen täysjärkinen nainen kiertää hänet kaukaa.

Aloituksesta päätellen, monet kuvittelevat ylipainon olevan naisten ongelma, vaikka suomalaiset naiset ovat paljon hoikempia, kuin miehet.

Ehkä nyt olisi viimein aika nostaa miesten ylipaino ja huonokuntoisuus esille, koska se on jo tilastojen valossa todellinen ongelma.

Vierailija
16/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs tiedät eett hänellä ei ole vaikka kilpirauhasen vajaatoiminta tai lääke joka lihottaa

kaikki ei ole miltä näyttää

Vierailija
17/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se elämä kevyempää ja tahdikkaampaa laihana.

T.Nykyinen sohvaperuna ;-)

Vierailija
18/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmota sille ,että olit ennen hänen idolinsa, jospa alkaisi laihtua ;-).

Vierailija
19/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näistä pehmeämmistä muodoista ja koen oloni terveemmäksi. Ehkä vähän lisää lihastakin tullut. Etsi joku uusi nuorempi tyyppi ihailtavaksesi🌼

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä