Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tradenomiksi monimuoto-opiskeluna 30+?

kyselijä
20.02.2016 |

Minkälainen valintakoe oli? Oliko haastattelua/minkälainen? Kaiveltiinko hakijoista eri tavalla kypsyyttä monimuoto-opiskeluun kuin päiväopintoihin? Paljonko hakijoita/minne hait?

Pähkäilen opiskeluiden aloittamista. Taustalla yo- ja ammatilliset tutkinnot (kaksoistutkintona) ja tulossa täydet pisteet työkokemuksesta. Matematiikkaa palautettava mieleen, mutta kirjallinen ja suullinen ulosanti aika lailla kohdillaan. Jos ei tärppää, opiskelen työn ohella talven avoimessa ja saan Sitten Joskus hyväksiluettua nämä opinnot.

Kokemuksia työn ohella opiskelusta, tenteistä, kaikesta?

Olen kahlannut netistä moneen kertaan yliopistoihin vertaamisen, sen, ettei valintakokeessa saa käyttää laskinta ja sen, että toinen materiaali tapaa olla englanniksi, mutta arjen kokemukset itse (itse)opiskelusta kiinnostavat. Myös se, mikä meni valintakokeessa pieleen, mikäli et tullutkaan valituksi. Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota muu ala oikeasti. Työttömiä tradenomeja tässä maassa yllin kyllin.

Vierailija
2/2 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempi koulutukseni on tekniikan alalta (perus- ja ammattitutkinnot). Kuvittelen tradenomiopintojen antavan hyvät valmiudet työnkuvani laajentamiseen nykyisissä tehtävissä (konttorirottana tekniikan alalla) sekä myös esim. yrittäjyyteen. Tarkoitukseni ei ole jäädä kortistoon vaan minulla on myös tämä toinen ala, jolla mielelläni työskentelen ja jolla työtä riittää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän