ahdistaa kun vaimoa ahdistaa..
Ahdistaa kun tiedän vaimoa ahdistavan mun ahdistelevat lähentelyt illalla seksin ehdottelussa tai muuten vain vaikka halausta antaessa ilman seksuaalista merkitystä.
Kommentit (10)
Oonkohan sun vaimosi? Muakin on aina ahdistanut kaikki lähentely-yritykset halauksesta lähtien. Mun tapauksessa ei kyse ole suinkaan miehestä vaan omista selvittämättömistä päänsisäisistä ongelmista.
Ehkä pitäis kun vaimo on kokoajan sen oloinen että on vihainen mulle. Ja sitten se ei tykkää että miellytän sitä. Eli yksikseen pitänee olla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitäis kun vaimo on kokoajan sen oloinen että on vihainen mulle. Ja sitten se ei tykkää että miellytän sitä. Eli yksikseen pitänee olla.
Luulen, että yksin sun olis parempi olla.
T. Vaimo, jota ei todellakaan ahdista miehen läheisyyden tarjoaminen
Onko vaimosi ollut raskaana? Joskus sitä kadottaa itsensä, seksuaalisuuden, siinä äitiyden arkipäivässä. Hoidat kodin, lapset ja miestä ei enää jaksais hoitaa.
Mua ahdistaa kun mieheni koko ajan surkuttelee itseään jos häntä ei ole koko ajan ihannoimassa. Jos mua ei sillä sekunnilla kiinnosta miehen läheisyys tai edes juttelu miehen kanssa, niin jo on eroa miettimässä ja itsesäälissä. Ja sitten se on just kuin ap, että marttyyrinä ahdistuu kun mua ahdistaa. Kun kuvittelee, että johtuu hänestä.
Jos aikuinen mies ei kestä sitä, että vaimoa välillä ei kiinnosta, niin ei ole normaalia. Joskus nyt vaan sattuu "kaikki" ahdistaan. Yleensä kerran kuukaudessa muutaman päivän (lue: menkat).
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa kun mieheni koko ajan surkuttelee itseään jos häntä ei ole koko ajan ihannoimassa. Jos mua ei sillä sekunnilla kiinnosta miehen läheisyys tai edes juttelu miehen kanssa, niin jo on eroa miettimässä ja itsesäälissä. Ja sitten se on just kuin ap, että marttyyrinä ahdistuu kun mua ahdistaa. Kun kuvittelee, että johtuu hänestä.
Jos aikuinen mies ei kestä sitä, että vaimoa välillä ei kiinnosta, niin ei ole normaalia. Joskus nyt vaan sattuu "kaikki" ahdistaan. Yleensä kerran kuukaudessa muutaman päivän (lue: menkat).
Muuten voisit olla kuin mun vaimo mutta se on aina tollanen vaikka varmaan muuta kuvittelee. Lienee menkat joka päivä?? Toisaalta näinä harvoina päivinä koetan olla poissa tieltä, hankala vaan kun ne on joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen mies ei kestä sitä, että vaimoa välillä ei kiinnosta, niin ei ole normaalia. Joskus nyt vaan sattuu "kaikki" ahdistaan. Yleensä kerran kuukaudessa muutaman päivän (lue: menkat).Muuten voisit olla kuin mun vaimo mutta se on aina tollanen vaikka varmaan muuta kuvittelee. Lienee menkat joka päivä?? Toisaalta näinä harvoina päivinä koetan olla poissa tieltä, hankala vaan kun ne on joka päivä.
Oletko nyt ihan varma, että on sellainen JOKA päivä? Ettet vain unohtaisi niitä hyviä päiviä sieltä seasta kuten mieheni.
Ehkä et vain näe niitä hyviä hetkiä, kun keskityt vain niihin huonoihin hetkiin.
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen mies ei kestä sitä, että vaimoa välillä ei kiinnosta, niin ei ole normaalia. Joskus nyt vaan sattuu "kaikki" ahdistaan. Yleensä kerran kuukaudessa muutaman päivän (lue: menkat).Muuten voisit olla kuin mun vaimo mutta se on aina tollanen vaikka varmaan muuta kuvittelee. Lienee menkat joka päivä?? Toisaalta näinä harvoina päivinä koetan olla poissa tieltä, hankala vaan kun ne on joka päivä.
Oletko nyt ihan varma, että on sellainen JOKA päivä? Ettet vain unohtaisi niitä hyviä päiviä sieltä seasta kuten mieheni.
Ehkä et vain näe niitä hyviä hetkiä, kun keskityt vain niihin huonoihin hetkiin.
Joo kyllä niitä hyviäkin on, mutta suurin osa perus puurtamista ja sitten aika paljon huonoja jos läheisyydestä puhutaan. Varmaan ottaisi nämä netti avautumisetkin huonona vaikka se tarkoittaa sitä että en sille sitten päin naamaa avaudu näistä. Se on hankalaa kun itse on läheisyyttä haluava ja vaimo ei. Mä koetan antaa tilaa ja vähentää läheisyyttä mutta se tarkoittaa sitä että sitä ei sitten ole ollenkaan. Omien tunteiden tukahduttamista jotta rakas saa nauttia. Ja siltikin sitä ahdistaa... :(
Enkä halua että se olisi mielinkielin vaan puhallettaisiin yhteen hiileen. Mutta netissä näitä hyvä huudella, voi sitten oikeasti olla normisti niin vaimo ei hoksaa että ahdistaa tai että jotain vialla.
Puhukaa.