Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokakauppaketjut mainostaa jo liikaa?

Vierailija
20.02.2016 |

On käynnissä sota Lidlin, S:n ja K:n välillä. Hirveät mainosbudjetit ja kalliita mainoksia, mm. pitkiä tv-mainoksia.

Jätit kisaavat nyt keskenään, eli leikkivät hiekkakentällä. Pelissä on suomalaisten ruoan hinta, joten eiköhän kannattaisi laittaa ne mainosrahat ihan siihen "halpuutukseen"?? Me maksamme tämän kaiken.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Deal.

Vierailija
2/3 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa kun K-kauppa koittaa kovasti profiloitua laadukkaammaksi ketjuksi kuin muut ja niiden mainoksissa onkin taustalla hyvälaatuisia lihoja ym. ihanuuksia, MUTTA mainostettavat tuotteet on joka kerta jotain eineslaatikoita, marinoituja broilerinriekaleita ja puolalaisia omenoita! :D Kiva ristiriita siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käyn Lidlissä, mutta onhan se selvää että kun kaupasta ei löydy mitään pähkinöitä kalliimpia tavaroita, niin tulee mielikuva että se on halpa. Aika harvoin on esim maustamaton broileri tai lohi siellä tarjouksessa. Jälkimmäinen vain pakattuna.

Ja ne mainokset. Raha palaa kyllä kaikilla kun kerrotaan miten halpaa on :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä