Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoitan ihastukselle että olen levillä ja aion panna

Vierailija
20.02.2016 |

Toista miestä jos ei ala toimimaan? En voi ilmottaa ellei se kysy missä oon tai mitä teen?!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että sitä kiinnostaa? Sinä olet ihastunut siihen, se ei ole suhun.

Vierailija
2/13 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan kuulostaa varsin nerokkaalle. Mitä jos sun ihastus laittaa viestin, että aikoo tässä panna jotain mikä vastaan tulis? Eiköhän toi vaikuta enemmänkin epätoivoiselta ja nololta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi jonkin fb päivityksen kautta esim. statuspäivitys pian panemassa tms. 😨

Vierailija
4/13 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajan pointin kyllä. Eli ihastuksen kanssa on jotenkin epäselvä tilanne. Ap haluaisi mieluummin olla ihastuksen kanssa jos tämä osoittaisi sitoutumisen merkkejä enemmän. Ette ole niin läheisiä, että suhteen tilaa voisi kysyä, mutta ei niin etäisiä, että toisten paneminen olisi automaattisesti tosi ok. Vai?

Vierailija
5/13 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse toimi ihastuksesi kanssa? Tai mikä teillä nyt on niin epäselvää?

Vierailija
6/13 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kysyisit ihastukseltasi jotenkin suoraan, että mikä on suhteen tila, tai voisiko meistä tulla jotain vai ei. Jos ei vastaa, tai vastaa, että et ole mun tyyppiä, niin sit unohdat ja fiilistelet vaan levillä muita.

Tai sit pidät hauskaa muuten vaan ja unohdat hetkeksi koko tyypin. Joutaa sitä miettiä suhteen tilaa sitten palattua.

Vierailija
7/13 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otsikossahan sinä sen varsin reippaasti jo osasit muotoilla. Onko vaikutus toivotun kaltainen - siitä ei ole takeita. Mies saattaa suutahtaa ja jos eksyy jonnekin baanalle ryhtyy itsekin panohommiin, kun sinäkin teet jo sitä...

Jos suhde on noin hataralla, mikään ei estä sua kokeilemasta uusia kuvioita, mutta pidä matalaa profiilia. Ei sitä huomionhakuisesti kannata toitottaa toreilla ja turuilla. Lopetat vain tuon vanhan virityksen, jos uudesta kehkeytyy jotain.

Vierailija
8/13 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajan pointin kyllä. Eli ihastuksen kanssa on jotenkin epäselvä tilanne. Ap haluaisi mieluummin olla ihastuksen kanssa jos tämä osoittaisi sitoutumisen merkkejä enemmän. Ette ole niin läheisiä, että suhteen tilaa voisi kysyä, mutta ei niin etäisiä, että toisten paneminen olisi automaattisesti tosi ok. Vai?

Just näin! Ap

Vierailija
9/13 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun ihastuksesi taida kovin syvää olla, jos olet valmis tuosta vaan panemaan ketä tahansa muuta. Ja ihastuksella tuskin on tunteita ollenkaan, jos ei ole ollut kiinnostunut tietämään sitä, missä olet ja kenen kanssa.

Vierailija
10/13 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, no panet vaan jotakuta muuta ja sitten kotona jatkat niinkuin ennenkin. Mikä pakko sille on kertoa? Mikä tässä on ongelma?

Vierailija
11/13 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Kiinnostava tapa osoittaa miehelle, että on ihastunut siihen. Lähteä Leville ja ryhtyä  paneskelemaan jonkun randomin kanssa.

Vierailija
12/13 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä haluu muita panna! Enkä edes aio niin tehdä. Mut haluun laittaa vauhtia tuohon mieheen että tekis jotain?!

Vierailija
13/13 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä haluu muita panna! Enkä edes aio niin tehdä. Mut haluun laittaa vauhtia tuohon mieheen että tekis jotain?!

Tee itse jotain! Miten voit kuvitella pääseväsi eteenpäin jos et ole valmis toimimaan sen eteen? On toiminnan aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi