Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko puolison exän kanssa olla kaveri?

Vierailija
20.02.2016 |

Tyhmä tilanne, tutustuin tyyppiin jonka kanssa on yhteisiä juttuja ja tultiin toimeen kivasti. Mutta sitten selvisikin että on seurustellut tyttöystäväni kanssa monta vuotta, kauemmin kuin minä ja tyttöystäväni. Eivät ole pitänyt yhteyttä eron jälkeen. Onko tiedossa ongelmia jos tuon tämän tyypin takaisin tyttöystäväni elämään vaikka se olisikin vain mun kaveri eivätkä välttämättä tapaisi? Pelkään kyllä että haluavat tavata toisensakin sitten.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö syytä, miksi he aikoinaan erosivat? Onko tällä kaverilla uutta tyttöystävää? Miten tyttöystäväsi suhtautuu exäänsä, jos hänestä tulee puhe - asiallisesti vai saako jonkun sortin kohtauksen? Onko tyttöystäväsi paljon tekemisissä sinun kaveriesi kanssa?

Jos ovat eronneet ihan väleissä, niin voisin kuvitella tyttöystäväsi haluavan nähdä exänsä, vaikka uteliaisuudesta. Riitaisan eron jälkeen tuskin haluaa kuulla edes puhuttavankaan koko tyypistä. Se niin riippuu ihmisten luonteenlaadusta.

Olen nainen ja ystävystyin exäni ex-avovaimon kanssa. Miehelle se oli kauhuskenaario... Nykyisen avomieheni kanssa olen viettänyt jouluakin hänen exänsä kotona, heillä on yhteisiä lapsia. Oli mukava tutustua tuohon ex-vaimoon :)

Vierailija
2/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eron syytä, ei olla juurikaan puhuttu entisistä, muuta kuin montako on ollut ja miten pitkiä suhteita. Tuntuisi jotenkin oudolta alkaa kyselemään. Tyttöystäväni ei vielä tiedä että olen tutustunut hänen exään. Pelkään reaktiota silti vaikka hän on sanonut että huonoja välejä ei ole kehenkään entisiin. Ja en tiedä seurusteleeko se mies nyt, siitä ei ollut puhetta. Mulla ei ole kauhean paljon kavereita niin olisi mukava jos tämä ei olisi ongelma kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö syytä, miksi he aikoinaan erosivat? Onko tällä kaverilla uutta tyttöystävää? Miten tyttöystäväsi suhtautuu exäänsä, jos hänestä tulee puhe - asiallisesti vai saako jonkun sortin kohtauksen? Onko tyttöystäväsi paljon tekemisissä sinun kaveriesi kanssa?

Jos ovat eronneet ihan väleissä, niin voisin kuvitella tyttöystäväsi haluavan nähdä exänsä, vaikka uteliaisuudesta. Riitaisan eron jälkeen tuskin haluaa kuulla edes puhuttavankaan koko tyypistä. Se niin riippuu ihmisten luonteenlaadusta.

Olen nainen ja ystävystyin exäni ex-avovaimon kanssa. Miehelle se oli kauhuskenaario... Nykyisen avomieheni kanssa olen viettänyt jouluakin hänen exänsä kotona, heillä on yhteisiä lapsia. Oli mukava tutustua tuohon ex-vaimoon :)

Onko nämä ex-vaimot olleet samaa mieltä?

Vierailija
4/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voivat, jotkut eivät. Mies erosi exänsä kanssa 5v sitten ja 2v sitten tutustuin miehen exään sattumalta. En vielä silloin tunnistanut miehen exää exäksi, vaikka puhetta entisistä oli joskus ollutkin. Nykyisin ollaan kavereita, saatetaan käydä leffassa ja kahvilla ja mies ja exä ovat puheväleissä keskenään, mutteivat sen enempää.

Vierailija
5/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä sun kannattaisi kertoa tyttöystävällesi. On paljon ikävämpi tilanne, jos vaikka törmäätte kaikki kolme kaupungilla ja tytölle selviää, että te kaksi miestä tunnettekin toisenne entuudestaan.

Itse olin kerran tulossa tapaamaan uutta poikaystävääni terassille ja näin hänen istuvan siellä samassa pöydässä exäni kanssa!! Juttelimme hetken kaikki kolme yhdessä kunnes siirryimme poikaystäväni kanssa muualle. Kysyin, tunteeko hän tuon miehen hyvinkin. Hän sanoi, että ei oikeastaan, juttelevat niitä näitä jos sattuvat olemaan samassa paikassa. Ajattelin, että minun on syytä kertoa nyt saman tien, jos he jatkossakin törmäilevät tuolla tavalla ja ennen kuin hän ehtii kuulla sen joltain muulta. Poikaystäväni otti sen ihan hyvin, naureskeli vain, että ilmankos olinkin näyttänyt niin oudolta... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi