Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-45 -vuotiaat miehet nettideiteillä: kuinka paljon saman ikäluokan naiset laittavat teille viestiä ja

Vierailija
20.02.2016 |

Kuinka todennäköisesti vastaatte (onko paljon sellaisia viesteilijöitä, joille ette vastaa, ja miksi jos ette)?

Kysyn tätä siksi, että kun täällä(kin) saa kuulla, että naiset eivät ole aktiivisia, niin kokemukseni tästä ikäluokasta ainakin pk-seudulla on aivan erilainen, perustuen lukuisiin tuntemiini naisiin ja miehiin nettideiteillä. Olen ollut aloitteellinen, ja lähes aina olen tavannutkin miehen, jolle olen laittanut ensin viestiä. Miehistä moni etsii nuorempaa siinä missä oman ikäistäkin, ja valikoimaa riittää, joten naiset jäävät nuolemaan näppejään, jos vain odottelevat juuri sen eniten kiinnostavan kohdalla.

P.s. Saan myös itse ihan riittävästi yhteydenottoja ja oikeanlaisilta miehiltä, ei ole siis tarkoitus valittaa seuran puutteesta, vaikka kumppania ei olekaan löytynyt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, kyllä täällä varmasti jo kohderyhmään kuuluva on.

Vierailija
2/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta voisin oman kokemukseni jakaa. Vaikka olenkin vähän nuorempi. Olen nettideittaillut aika pitkään ja kokemukseni mukaan kaikissa ikäryhmissä on paljon miehiä jotka etsivät nuorempaa naista. Ei ole vain keski-ikäisten juttu. Olen itsekin ollut aktiivinen ja noin puoleen miehille lähetetyistä viesteistä tulee vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa. Olen homo ja haen miestä, en tiedä mitä ne meinaa.

Vierailija
4/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tossa iässä jallittaa mieluummin niitä yli 10v. nuorempia naisia. Vaikka itse lähestyisit miestä ensin, niin viesti lentää korkeintaan sinne ehkä-kansioon, eli varasijalle mikäli ei nuorempaa ja nätimpää naista löydy. Tosi imartelevaa vanhemmille naisille joo.

Vierailija
5/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en ole kovin erikoinen ja olen kyllä saanut varsin aidon oloista kiinnostusta ja päätynyt deiteille oman ikäisteni kanssa. En usko hetkeäkään, että jos joku ihastuu deiteillä toiseen ihmiseen, homma kaatuisi siihen että muitakin on tarjolla. Tästä on kokemusta. :) 

ap

Vierailija
6/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tossa iässä jallittaa mieluummin niitä yli 10v. nuorempia naisia. Vaikka itse lähestyisit miestä ensin, niin viesti lentää korkeintaan sinne ehkä-kansioon, eli varasijalle mikäli ei nuorempaa ja nätimpää naista löydy. Tosi imartelevaa vanhemmille naisille joo.

Kun nainen laukoo laasasen teesejä, niin yläpeukkuja ropiisee - jos mies tekee näin, niin alapeukkuja - vaikka yhtä kujalla molemmat on.

En ole nettitreffailun asiantuntija, mutta mitä nyt miesporukoissa liikun, niin about ikäistensä kanssa kaikki hengaa. Toki se nainen on yleensä nuorempi mutta vain sen 1 -4 - vuotta. 

En sitten tiedä, onko nettipalstoilla pelkkiä seksifantasioitaan toteuttavia tyttjöen jahtaajia vai kumpuaako tämä katkeruus siitä, että ilman miestä jääneet selittelevät tilannetta itselleen ja katkeroituvat. Mutta ei se katkeruus naistakaan kaunista. 

Vierailija
7/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen laukoo laasasen teesejä, niin yläpeukkuja ropiisee - jos mies tekee näin, niin alapeukkuja - vaikka yhtä kujalla molemmat on.

En ole nettitreffailun asiantuntija, mutta mitä nyt miesporukoissa liikun, niin about ikäistensä kanssa kaikki hengaa. Toki se nainen on yleensä nuorempi mutta vain sen 1 -4 - vuotta. 

En sitten tiedä, onko nettipalstoilla pelkkiä seksifantasioitaan toteuttavia tyttjöen jahtaajia vai kumpuaako tämä katkeruus siitä, että ilman miestä jääneet selittelevät tilannetta itselleen ja katkeroituvat. Mutta ei se katkeruus naistakaan kaunista. 

No jos menee nettitreffisivustoille, niin suurimmalla osalla nelikymppisillä miehillä toiveikähaarukkana naisille on n. 20-35v. eli ei edes omanikäinen nainen kelpaa. Muistan kuinka paljon itsekin kuinka minua lähestyi isäni ikäiset miehet kun olin parikymppinen tyttönen, niin netissä kuin livenäkin. Eli ihan todellinen ilmiö tuo on. Toki läheskään kaikki miehet eivät saa itselleen huomattavasti nuorempaa naista, jolloin lopulta tyydytään siihen omanikäiseen naiseen. Ei tämä ole katkeruutta, vaan mielestäni ihan todellinen ilmiö. Nuori nainen on arvokkaampi miehille parisuhde mielessä, minkäs sille mahtaa. 

Vierailija
8/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tinderiin profiilin. Olen päihteetön ja tupakoimaton rakennusalan suunnittelussa töitä tekevä 39v mies. Liikun aktiivisesti ja paino on BMI:n mukaan normaalin puolella . En ole pitkä. Ei yhtään matchia. Uskon sen johtuva pituudesta (~170cm).

Aika helposti jää teidän naisten nettideittailun ulkopuolelle.

Vierailija
9/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tinderiin profiilin. Olen päihteetön ja tupakoimaton rakennusalan suunnittelussa töitä tekevä 39v mies. Liikun aktiivisesti ja paino on BMI:n mukaan normaalin puolella . En ole pitkä. Ei yhtään matchia. Uskon sen johtuva pituudesta (~170cm).

Aika helposti jää teidän naisten nettideittailun ulkopuolelle.

Mä oon sit varmaan friikki, mut tykkään lyhyistä miehistä, n. 170-175cm on just parhaita. Varsinki jos on semmoinen jäntevä pantterimallinen vartalo. :D Eli lihasta sais olla vähän näkyvillä. Pituutta tärkeempi kriteeri mulle on taas ikä. Eli miehen tulis olla kutakin ikäiseni, tai hieman nuorempi. 

T. n30v 166cm

Vierailija
10/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailin itsekin noin vuosi sitten. Ikäni peräti 49. Sain aika paljon vastauksia miehiltä. Monet ikäiseni miehet olivat laittaneet naisille ikätoiveen 30-45 tai jopa 20-40. Silti vastasivat minulle. En kuitenkaan vastannut miehille, jotka sitä nuorempaa etsivät. Laasasen taulukon 4-6: n miehet halusivat näitä nuorempia. Ajattelin, etteivät he minua etsi. Se oli myös hyvä karsintakriteeri. Itse en asettanut mitään ihme-ehtoja, kun en sellaisiin ihmissuhteissa usko. Nyt olen seurustellut lähes vuoden oman ikäiseni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän