Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät yllätysvieraat

Vierailija
19.02.2016 |

"Oon siellä viidentoista minuutin kuluttua. Ootko kotona?" Olenhan mä kyllä kotona, mutta mulla on muuta tekemistä tai olin varautunut viettämään yksin illan lempiohjelman ja naksujen kanssa. Sitten äkkiä keksimään tekosyytä.... "Ööö.... mulla on just tulossa yks toinen kaveri". Olenko ainut, jota ärsyttää yllätysvieraat? Tykkään suunnitella ainakin pari päivää eteenpäin mitä tulen tekemään milloinkin. On mukava kun on sellaisiakin ystäviä, joiden kanssa voi etukäteen suunnitella menoja. Mutta nämä pari tapausta..."Mä kun tykkään olla spontaani!" No, minä taas en... ARGH!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suhtautuminen kannattaa tehdä selväksi jo etukäteen omalla käytöksellä tai ihan suoraan sanomalla. Itselläni ei ole koskaan tuota ongelmaa ollut, kun kaikki tietävät että en pidä tuollaisesta spontaanista käytöksestä.

Vierailija
2/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun päätä särkee, ei pysty nyt mitään"

Toimii.

Vierailija
4/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jossakin vanha rouva kertoi, että menee aina avaamaan oven hattu päässä. Jos mieleisiä vieraita, sanoo, että tuli just kotiin ja oli riisumassa. Jos epämieluisia, niin sanoo, että olis just pukemassa ja lähdössä!

Toimisko tämä puhelimessa niin, että, kun puhelin soi ja usein kysytään, että mitä teet/missä olet/onko kiirettä, niin vastaisi, että takkia puen ja olin tässä just ulos menossa, että mitä sulla! Jos mieleinen asia (esim. vieras), niin vastais, että roskiksella vain käväsen, tervetuloa. Jos epämieluisa (esim. ei nyt jaksa vieraita), niin vastais, että sori, ei sovi, olin just lähössä!

Vierailija
5/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, miten ajat muuttuvat. Ennen ei juuri soiteltu etukäteen, vaan mentiin ja koputettiin oveen ja astuttiin sisään. Yleensä aina vieraat olivat tervetulleita. Tarjoilut eivät ainakaan viikolla olleet kaksisia, mutta ei kukaan mitään ihmeitä odottanutkaan. Korppukahvit kelpasivat hyvin. Viikonlopuksi leivottiin yleensä pullaa ja usein myös kakkua, joten jos ja kun sunnuntaina joku poikkesi päivä- tai iltakahviaikaan, niin tarjolla oli muutakin kuin korppuja. Jos jostain syystä ei ollut ehtinyt poiketa pariin viikkoon, niin jo kyseltiin, mikä on, kun et ole käynyt. Aika hyvin muuten pidettiin kiinni vanhasta hyvästä tavasta: Vuoroin vieraissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan