Parinvaihtajien orgiat Virossa. Mitä mieltä olette ?
Iltasanomissa oli juttu Swingereiden juhlista Virossa. Osaanottajia noin 100 kpl:tta. Miten suhtautuisit jos puolisosi haluaisi Swinger juhliin ? Itse olen sitä mieltä että parinvaihto on parisuhteen tuho. Pelkkä ehdotus parinvaihdosta on jo peruste purkaa parisuhde !
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001122165.html
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin osallistua sinkkuna noihin bileisiin :)
Jos olet nainen niin tervetuloa valitettavasti sinkkumiehet ei pääse yksin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on iloinen asia 💋
Sitähän ne raiskaajatkin yrittää sanoa mutta kun ei mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjestas millaisia kukkahattutätejä on pelkoineen ja pelotteluineen liikkellä... Parinvaihto on mukava harrastus kunhan molemmat parin osapuolet ovat mukana omasta tahdostaan ja noudatetaan yhdessä päätettyjä pelisääntöjä. Mitään tauti epidemiaa noissa piireissä ei liiku ja turvaseksistä puhutaan paljon ja bileissä joka nurkka on täynnä kortsuja joita ottaa. Eli antoisa ja kiva aikuisten harrastus.
Ei noissa bileissä kyllä kortsuja käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on iloinen asia 💋
Sitähän ne raiskaajatkin yrittää sanoa mutta kun ei mene perille.
Yhdeksän kymmenestä nauttii joukkoraiskauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjestas millaisia kukkahattutätejä on pelkoineen ja pelotteluineen liikkellä... Parinvaihto on mukava harrastus kunhan molemmat parin osapuolet ovat mukana omasta tahdostaan ja noudatetaan yhdessä päätettyjä pelisääntöjä. Mitään tauti epidemiaa noissa piireissä ei liiku ja turvaseksistä puhutaan paljon ja bileissä joka nurkka on täynnä kortsuja joita ottaa. Eli antoisa ja kiva aikuisten harrastus.
Ei noissa bileissä kyllä kortsuja käytetä.
Oletko ollut vieraana monissakin bileissä kun tuollaista väität? Kaikissa bileissä joissa itse olen käynyt kortsuja on ollut tarjolla enemmän kuin riittävästi ja niitä on myös käytetty. Eli älä turhaan täällä levittele omia pelkojasi
Mä voisin osallistua sinkkuna noihin bileisiin :)