Oikeestiko mammat vetää säännölliset perjantaikännit kotona?
Kommentit (30)
Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin humalainen nainen. Onneksi täälläkin näyttäisi olevan pääsääntöisesti tuollaista enintään pientä estoja laskevaa tissuttelua harrastavia mammoja. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, terveisiä täältä Ranskasta. Aion juoda pari lasillista viiniä ruuan kanssa, ai kamala!
Tuo ei ole perjantaikänni. Tuo on tervettä alkoholinkäyttöä.
Täällä se on näköjään aina absolutismi tai täyskänniAp
Minä juon usein 1-2 kuivaa omenasiideriä, kun lapsi on mennyt nukkumaan. En ole koskaan juonut 3, vaan saatan yhtä juoda useita tunteja. Se on mukavaa.
Tämäkään ei ole perjantaikänni.
Monta annosta pitää juoda, että on perjantaikänni?
Jos tulee kunnolla humalaan, se on känni (duh!)
Ja sellaista ei pidä tehdä, jos on yksin lasten kanssa kotona.
Miksei? Minä vedän perjantai- ja joskus lauantaikännitkin. 3-4 isoa tölkkiä olutta tai siideriä tai pullollisen viiniä. Viikolla lasillisen punkkua melkein joka ilta. Ei oo tähän mennessä vaikuttanut toimintakykyyn, heräämiseen tai mihinkään muuhunkaan..
Nyt mammat laulamaan: Viiniperjantai! Pullo pöytään ja tanssi voi alkaa. Maku mehevä - niin hyvä ettei malta ees oottaa. Viiniperjantai! Alkoholi mut liikkeelle laittaa. On bileperjantai! Peppu pyörii ja viinitanssi alkaa. Kieleni solmuun sai, mammojen viiniperjantai. (Grandiosa Pizzaperjantaita mukaillen tietenkin.)
Vierailija kirjoitti:
No baariinko pitäs aina mennä, hahaa..
Kyllä mä näen baareissa juoksemisen vähemmän säälittävänä, kuin yksin kotona ryyppäilyn.
Ei täällä pelkkiä äitejä ole. Itse esimerkiksi en ikinä tule hankkimaan lapsia, mutta tämä keskustelupalsta on eloisa.
Nolompaa olisi lähteä johonkin baariin.. ap taitaa olla yrittäjä.
Ne taitaa olla muita, jotka perjantaikännin vetää, mutta ei AV-mammat. Itse olin 13v täysraitis lasten syntymien jälkeen. Nyt lapset jo isoja ja saatan joskun ottaa yhden siiderin saunan jälkeen. Ilman saunaa ei siideri maistu. Väkevät ei mene alas ollenkaan .
Vierailija kirjoitti:
Ne taitaa olla muita, jotka perjantaikännin vetää, mutta ei AV-mammat. Itse olin 13v täysraitis lasten syntymien jälkeen. Nyt lapset jo isoja ja saatan joskun ottaa yhden siiderin saunan jälkeen. Ilman saunaa ei siideri maistu. Väkevät ei mene alas ollenkaan .
Tämä on niin parasta hurskastelua ikinä. Ei väkevät maistu... Samaa alkoholia on kaikissa alkoholijuomissa, oli ne sitten väkeviä tai siidereitä. Määrä ratkaisee. Jos juot mitä tahansa alkoholia, juot viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä maata ja sen kansaa.
No mites sinä mamma perjantaisi vietät?
Se voivottelee toisten puolesta.
Känni perjantaisin vain savujen puutteessa, siis turhan usein se puute.