Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tuo vihanneksia/hedelmiä lainkaan kaupasta.t.ammattivalittaja

Vierailija
19.02.2016 |

Meillä ei siis niitä syödä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Voi me ollaan kuule niin samiksia. Minäkin passaan lautaselle asti, jos niitä vihanneksia nyt jostain syystä on niin se on ainoa keino saada syömään.

Vierailija
2/6 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Voi me ollaan kuule niin samiksia. Minäkin passaan lautaselle asti, jos niitä vihanneksia nyt jostain syystä on niin se on ainoa keino saada syömään.

Kyllä mun mieheni ja lapseni syö salaattia/hedelmiä mutta mies ei vaan osta niitä kaupasta ja kun mulla ei ole lainkaan rahaa käydä kaupassa niin nyt sit ollaan muutama viikko oltu ilman vihanneksia/hedelmiä.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojalle kiitos että oot provo. Ois melko ankeeta elää toisten varassa ilman päätäntävaltaa mistään.

Vierailija
4/6 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojalle kiitos että oot provo. Ois melko ankeeta elää toisten varassa ilman päätäntävaltaa mistään.

Valitettavasti mun elämäni on tällaista.ap

Vierailija
5/6 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia sä alistusit tommoseen elämään. Toiseksi en usko ette mies joka muka syö salaattia sitä silloin kaupasta ostaisi.

Vierailija
6/6 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia sä alistusit tommoseen elämään. Toiseksi en usko ette mies joka muka syö salaattia sitä silloin kaupasta ostaisi.

En mä yksin missään vuokrayksiössäkään onnellinen olisi. Syö salaattia jos minä tuon kaupasta.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi