Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

selipaatti

komistus
19.02.2016 |

pitääkö viriilin 46v miehen viettää selipaattia jos vaimo on frigidi eikä halua seksiä, ymmärtääkseni parisuhde on kahden kauppa ja siihen kuuluu hellyys ja seksi,meillä sitä ei ole ollut kohta vuoteen joten olen katsonut olevani vapaa etsimään itselleni tyttöystävän, salaisen sellaisen luonnollisesti

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko selipaatti on vesillä?

Vierailija
2/4 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilumpaa olisi, että puhuisit vaimollesi. Oletko varma, ettei haluttomuus johdu siitä, ettet ole valmis täyttämään vaimosi seksitoiveita. Jos vaimosi ei todella halua seksiä, antaa ehkä luvan hakea sitä muualta. Mieheni ja minä olemme jo 50-täyttäneitä, mutta seksiä 3-4 kertaa viikossa. Lomalla yleensä joka päivä. Seksi siis ei välttämättä lopahda iän karttuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

komistus kirjoitti:

pitääkö viriilin 46v miehen viettää selipaattia jos vaimo on frigidi eikä halua seksiä, ymmärtääkseni parisuhde on kahden kauppa ja siihen kuuluu hellyys ja seksi,meillä sitä ei ole ollut kohta vuoteen joten olen katsonut olevani vapaa etsimään itselleni tyttöystävän, salaisen sellaisen luonnollisesti

Eroa ennemmin ja etsi sitten se tyttöystävä. Muuten paskamainen homma teille kaikille kolmelle.

Vierailija
4/4 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko selipaatti on vesillä?

on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä