Kokemuksenne neurologisesti poikkeavista ihmisistä
Tähän kuuluu niin aspergerit, ADHD/ADD:t sekä autisminkirjon ihmiset.
Kommentit (18)
Sietämätön tyyppi! En jaksaisi elää hänen kanssaan, mutta ei ole vaihtoehtoa, koska se olen minä itse.
Eikös näitä ketjuja ole jo ihan tarpeeksi?
Niiden kanssa on kaikkein helpoin tulla toimeen. Niitä on helpoin ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös näitä ketjuja ole jo ihan tarpeeksi?
Juuri siksi tein tämän ketjun, ettei jokaiselle tarvita omaa keskustelua vaan kaikki ovat samassa. Ei ole niin sekavaa.
-Ap
Oletko mielestäsi asperger/adhd ihmisiä jotenkin parempi? , ku haluat puhua heistä jatkuvalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielestäsi asperger/adhd ihmisiä jotenkin parempi? , ku haluat puhua heistä jatkuvalla syötöllä.
Ööh, en koe olevani heitä parempi, itsekin kun satun olemaan assi ja kaiken lisäksi ADHD.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, en koe olevani heitä parempi, itsekin kun satun olemaan assi ja kaiken lisäksi ADHD.
-Ap
No miten itse koet itsesi?
T: sietämätön tyyppi
Aikaisemmin ei ole ollut mielipidettä mutta pakko myöntää että kirjoittelu täällä on kääntänyt ajatukset negatiiviseen suuntaan. OSA näistä on pelottavuuteen asti outoja ja uutena on tullut tuoettä eivät itse ymmärrä ollenkaan että mitään eroa onkaan ja että heidän varmat mielipiteensä taviksista eivät ole sinnepäinkään. Omia olkiukkojaan vastaan sitten taistelevat monotonisuudella ja sitkeydellä jonka vertaista ei taviksista löydä. Ja jos joskus olen harkinnut antavani tilaisuuden "kilttimiehelle" niin ne ajat on ohi nyt kun täällä on tullut selväksi minkälaisia he oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Yksi sanaa riittää; ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Yksi sanaa riittää; ärsyttävä.
Ja tämä viesti siis ap
-aa
Maj Karman Herra Ylppö kertoi olevansa add uusimmassa Me Naisissa. Kävi pitkän terapian myös. Luovilla aloilla yleisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
pärjäätkö?
Neurologiset ja neuropsykiatriset potilaat ovat eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Sietämätön tyyppi! En jaksaisi elää hänen kanssaan, mutta ei ole vaihtoehtoa, koska se olen minä itse.
Heh, tuttu tunne! ;)
Kukaan ei ole täysin terve, piste.
Eikö muka voi olla sekä narsisti että ADHD-potilas? Jos trollipoju siis väittää olevansa viimeksimainittu. Juopotkaan ei monesti ole vain juoppoja, vaan epämiellyttäviä luonnehäiriköitä.
Ihan turhia. Ja rasittavia. Ei kiitos.