Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Proteiinit 1+ koholla kokemuksia?

17.02.2006 |

Mulla meneillään rv 29+6 ja eilen nevuolassa pissanäytteestä havaittiin tikkutestillä 1+ proteiineissa. Terkka sanoi, että se on tosi yleistä, että tikkutesti näyttää plussaa, mutta labrassa testi on puhdas. Tänään iltapäivällä soitetaan, jos labran mukaan arvot on edelleen koholla eli vastauksen saan kyllä silloinkin.

Jännittää nyt vaan sen verran, että kyselen millaisia kokemuksia teillä muilla on vastaavasta? 1+ proteiineissa ei kai kuitenkaan ole vielä paljon? joutuukohan noilla tuloksilla jo sairaalaan lisätutkimuksiin? Ja entäs raskausmyrkytys, vaatiiko aina sairaalahoitoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

prot yhdellä plussalla. On kuulemma ihan normaalia ja johtuu yleensä valkovuodosta. En siis vielä ainakaan huolestuisi, labrasta sitten jos tulee takaisin samalla tuloksella, niin tutkivat tarkemmin.. Näin on minulle neuvolassa sanottu :)

Vierailija
2/3 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta johtunut aina siitä, että olen joutunut pusertamaan väkisin sen näytteen. On ollut sitten niin vahva pissi, että näyttää proteiineja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa proteiini plussasen pissaan. Sen takia otankin pissanäytteen aina kotona aamulla (jos on aamuaika neuvolaan) heti suihkun jälkeen, ni tulee varmasti puhdas. Sitä kun raskauaikana vuotelee tuota valkovuotoa niin runsaasti :).

Helmiryyni (37+1)