Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän tänä vuonna jo 43v.t.ammattivalittaja

Vierailija
19.02.2016 |

Outoa olla jo yli 40v.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä juttu, tutkimusten mukaan ihminen on onnettomin 42-vuotiaana.

Vierailija
2/9 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti olet alaikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kurppa!  :D

Vierailija
4/9 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se alamäki alkaa...

Mut voi alamäessä kivaa olla ja onkin.

Vierailija
5/9 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti olet alaikäinen.

Se on vaan positiivinen asia.ap

Vierailija
6/9 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! 

Olen 45 ja täytyy sanoa, että kolmenkympin jälkeen elämäni on muuttunut vain paremmaksi.  Itsetunto on vahvistunut, samoin huumorintaju, itseironia, olen tullut työssäni paremmaksi kokemuksen kasvaessa (voit tulkita tässä "työn" niin laajasti kuin haluat. Tiedän ongelmasi), olen oppinut paljon uusia asioita kuin hapuilu ja epäonnistuminen ei enää niin pelota. 

Henkistä alaikäisyyttä mun on kyllä vaikea nähdä mitenkään positiivisena asiana, mutta onhan se pakko itsessään hyväksyä jos henkiselle kasvulle ja kehitykselle on joku este, jolle ei mitään voi. :)

Vierailija
7/9 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! 

Olen 45 ja täytyy sanoa, että kolmenkympin jälkeen elämäni on muuttunut vain paremmaksi.  Itsetunto on vahvistunut, samoin huumorintaju, itseironia, olen tullut työssäni paremmaksi kokemuksen kasvaessa (voit tulkita tässä "työn" niin laajasti kuin haluat. Tiedän ongelmasi), olen oppinut paljon uusia asioita kuin hapuilu ja epäonnistuminen ei enää niin pelota. 

Henkistä alaikäisyyttä mun on kyllä vaikea nähdä mitenkään positiivisena asiana, mutta onhan se pakko itsessään hyväksyä jos henkiselle kasvulle ja kehitykselle on joku este, jolle ei mitään voi. :)

onko asia oikeasti noin? siis että elämä paranee 30v:n jälkeen? mua pelottaa ja ahdistaa ikääntyminen ihan hirveästi, en tiedä miksi.. etenkin jos keho ei kestä ja yksinäisyys

Vierailija
8/9 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän 49 vuotta tänä vuonna ja olen kyllä elämääni valtavan tyytyväinen. Ei edes lähestyvät 5-kymppiset pelota. Olen varmempi itsestäni kuin nuorempana.

Vierailija
9/9 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Mä oon aina ajatellu että oot paljon vahvempi eli jotain välillä 50-60v. Miten sä jo tossa iässä oot noin reppana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi