HeForShe-kampanja, joko miehet olette sitoutuneet tasa-arvon ja ihmisoikeuksien puolustamiseen?
UN Women haastaa 10 000 miestä mukaan HeForShe-kampanjaan:
"Sukupuolten tasa-arvo on ihmisoikeuskysymys, joka edellyttää kaikkien osallistumista. Sitoudun toimimaan kaikkea väkivaltaa ja syrjintää vastaan."
Kliketiklik: http://www.unwomen.fi/heforshe/
Kommentit (78)
Olisikin tasa-arvo eikä niin että miehiä voi kopeloida ja käyttää hyväksi.
Mä luulin että tuo on joku shemale party juttu. Sinne olisi voinut mennäkin.
Vierailija kirjoitti:
Trollaat, mutta...
"Sitoudun toimimaan kaikkea väkivaltaa ja syrjintää vastaan."
T. Kampanjaan sitoutunut nainen, joka ei hyväksy väkivaltaa tai ahdistelua missään muodossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaat, mutta...
"Sitoudun toimimaan kaikkea väkivaltaa ja syrjintää vastaan."
T. Kampanjaan sitoutunut nainen, joka ei hyväksy väkivaltaa tai ahdistelua missään muodossa
Entä sellaiset tilanteet, joissa väkivalta on ainoa mahdollisuus puolustautua ahdistelua vastaan?
En sitoudu kampanjaan, joka jo nimessään antaa ymmärtää jotain muuta kuin tasa-arvoa. Minä kannatan tasa-arvoa, en vain naisten puolesta taistelua.
Miksi miesten tulisi toimia naisten puolesta? Eikö täällä palstallakin aina muistuteta miehiä siitä, että heidän tulisi itse tehdä jotain ongelmiensa eteen eikä odottaa naisten korjaavan tilanteen. Miksei sama toimi toisin päin? Naiset voisivat lopettaa itkemisensä ja tehdä itse töitä ongelmiensa poistamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En sitoudu kampanjaan, joka jo nimessään antaa ymmärtää jotain muuta kuin tasa-arvoa. Minä kannatan tasa-arvoa, en vain naisten puolesta taistelua.
Ja sivustolta löytyy selkeitä vihapuheita.
Allekirjoitin koska haluun ton kassin.
Jaa ei ne "naistem oikeudet" nyt sittenkään niin tärkeitä olleet? M.O.T.
En varmasti sitoudu puolustamaan tuollaista roska kampanjaa. Tuolla kampanjalla ei todellisuudessa ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Videot perustelkoot puolestani syyt kieltäytymiseeni koska minua ei kiinnosta kirjoittaa käsin pitkää listaa syistä.
Nämä ovat kuunnelmia, eli videoita ei tarvitse katsoa vaan pelkkä kuunteleminen riittää hyvin.
https://www.youtube.com/watch?v=d9luzTqOs1k
https://www.youtube.com/watch?v=QhCc8tMPGBc
En tue mitään femisnistipaskaa enkä kyllä puolusta suomilorttojen "kunniaakaan"
Vierailija kirjoitti:
UN Women haastaa 10 000 miestä mukaan HeForShe-kampanjaan:
"Sukupuolten tasa-arvo on ihmisoikeuskysymys, joka edellyttää kaikkien osallistumista. Sitoudun toimimaan kaikkea väkivaltaa ja syrjintää vastaan."
Kliketiklik: http://www.unwomen.fi/heforshe/
Hienoa, eli miesten ei tarvitse enää käydä armeijaa. Armeijassa oppii väkivaltaa ja syrjintää, joten armeija on lopetettava. Allekirjoitan heti kunhan se lisätään haasteeseen.
Terv. Nainen
Eli minun tulisi napata nuoret muslimitytöt ja kasvattaa heidät omina lapsinani???
"Hienoa, eli miesten ei tarvitse enää käydä armeijaa. Armeijassa oppii väkivaltaa ja syrjintää, joten armeija on lopetettava. Allekirjoitan heti kunhan se lisätään haasteeseen.
Terv. Nainen"
Ja nimenomaan feministit ajavat epätasa-arvoisen asevelvollisuuden lopettamista.
Tarviiko edes kertoa, ketkä nykyistä järjestelmää ylläpitävät eivätkä suostu uudistuksiin?
El puerco kirjoitti:
En tue mitään femisnistipaskaa enkä kyllä puolusta suomilorttojen "kunniaakaan"
Mutta vaadit tietenkin rajoja kiinni naisrauhan nimissä, eiks niin?
Miehethän eivät saa feministien mukaan puuttua ahdisteluun ja lääppimiseen. Eli ei kiinnosta.
HeForShe? Eh, tuo jos mikä on seksististä. Suomalainen nainenhan on jo itsenäinen, rohkea, voimaantunut, fiksu ja omillaan toimeen tuleva, mihin suomalainen nainen enää miestä tarvitsikaan?
Vierailija kirjoitti:
"Hienoa, eli miesten ei tarvitse enää käydä armeijaa. Armeijassa oppii väkivaltaa ja syrjintää, joten armeija on lopetettava. Allekirjoitan heti kunhan se lisätään haasteeseen.
Terv. Nainen"Ja nimenomaan feministit ajavat epätasa-arvoisen asevelvollisuuden lopettamista.
Tarviiko edes kertoa, ketkä nykyistä järjestelmää ylläpitävät eivätkä suostu uudistuksiin?
Tätä feministit jaksavat aina keppihevosenaan käyttää. Kerrotko missä on feministien tekemät ihmisoikeuskantelut tai adressit miesten asevelvollisuuden lopettamiseksi? Siis konkreettiset teot asian eteen? Ei taida löytyä asian eteen tehtyä juttua mistään, muualta kuin feminismin oikeutuksien julistuksien sivulauseissa.
P.S. Vetoomuksen voivat allekirjoittaa myös naiset ja muunsukupuoliset miesten lisäksi.