Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joillain se on tänään siiouspäivä vaan mulla ei nykyjään

Vierailija
19.02.2016 |

Olen antanut periksi enkä enää stressaa siivosta. Kuka sanoo että on siivottava joka viikko perusteellisemmin?
Vai olenko masentunut äippä kun vihaan nykyään ihmisten siivousintoiluja? Itse kun en jaksa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko tänään siivota kun illalla tulee hoitolapsi. En tiiä mistä aloittaa, koko kämppä on ihan pommin jäljiltä :(

Vierailija
2/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä siivous ole mikään mörkö. Kolme koululaista ja me mieheni kanssa saamme koko ison omakotitalomme hyvin siistiksi tunnissa kun kaikilla on omat vastuualueensa ja kukaan ei muutenkaan elä kuin pellossa. Sitä joillakin ihmettelen, että miksi viikolla pitää tavarat tippua käsistä ja pöytiä ei saa syönnin jälkeen pyyhittyä, vaan kaikki jätetään levälleen? Ei tarvitse olla natsi asioiden kanssa, normaali parin minuutin tekeminen riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet masentunut, eiköhän kaikki muutkin asiat ole elämässäsi sekaisin. Hieno esimerkki lapsille.

Vierailija
4/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä siivous voi kyllästyttää ilman että olis missään vikaa.

Itse haaveilen siivoojan palkkauksesta, kun tulotaso vaan vähän paranisi.

Vierailija
5/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä lapset oppii? Sanomalla vai esimerkistä? Kotityöt yms. ovat osa kasvatusta, joka tähtää itsenäisyyteen ja aikuisuuteen. Lapset, kun ottaa ikätasonsa mukaisesti perheen askareisiin ja mieskin tekee osansa niin ei tarvitse jonkun perheestä pahinpana marttyyrina sitten jeesuksen typistää itseään lapsen tasolle.

Ja kukakohan sanoo...ei varmaan kukaan. Mutta eiköhän ne lapset ansaitse puhtaan ja siisitin kodin esimerkin aikuisuuteen.

Vierailija
6/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut periksi enkä enää stressaa siivosta. Kuka sanoo että on siivottava joka viikko perusteellisemmin?

Vai olenko masentunut äippä kun vihaan nykyään ihmisten siivousintoiluja? Itse kun en jaksa.

Ei meilläkään ihmeempiä siivoilla. Imurointi, lattioiden pesu tarvittaessa ja joskus pölyt tasoilta pois. Ei mene kauaa. Mä en ole mikään siisti ihminen eikä mieskään. Lapset ei ainakaan mutta tuo on se mikä tehdään kerran viikossa.

En kertakaikkiiaan ymmärrä ihmisisä jotka ovat jatkuvasti jotain puunaamassa, likaa ei missään ja silti on muka likaista. Tiedän ihmisiä jotka pesevät suihkun viemärin viikoittain! Mitä vit? Miksi? Vai onko se että ei enää muuta pestävää keksitä niin tulee jo viemärikin pestyä? :D

Vierailija
7/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouspäivät on niin turhia. Kauheen ja vaivalloisen  kuuloinen sana ja asia. Meillä on aina perussiistiä ja tarvittaessa tehdään sitten mitä milloinkin vuorossa, vessan pesu pari kertaa viikossa, lakanat kun kerkeää, imurointi kun näyttää olevan sen aika. Mieluiten 10-20min silloin tällöin, kuin koko päivä kerta viikkoon o.O

Vierailija
8/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole enää siivouspäivää ollut sen jälkeen kun palkkasin siivoojan. Eihän sitä kuitenkaan voi olla täysin siivoamatta mitään. Keittötä pyyhin päivittäin, vessoja pesen. Mutta se perusteellinen siivous: Pölyt, imurointi, matot ulos, lattioiden pesu jne on jäänyt minulta pois. Ja kyllä ammattisiivooja tekee todella perusteellisemman ja paremman siivouksen kuin mitä minä tein.

Vierailija
9/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin käy siivooja, vaikka itse en ole töissäkään. Harvemmin tarvitsee itse siis imuriin tarttua.

Vierailija
10/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kertakaikkiiaan ymmärrä ihmisisä jotka ovat jatkuvasti jotain puunaamassa, likaa ei missään ja silti on muka likaista. Tiedän ihmisiä jotka pesevät suihkun viemärin viikoittain! Mitä vit? Miksi? Vai onko se että ei enää muuta pestävää keksitä niin tulee jo viemärikin pestyä? :D

Joskus nauroin minäkin tälle, mutta en enää sen jälkeen kun hankin lattiakaivosuodattiminen. Mistä sitä pölyä ja hiusta riittää...

Vierailija
11/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siivouspäivä. Tyhjennän astiksen ja imuroin, huomenna vaihdan lakanat ja joku päivä voisi pyyhkiä pölyjä. Lattiat meillä pestään kuukauden välein. Ei stressiä ja aina on suhteellisen siistiä.

Vierailija
12/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NykyJään...

Heh.

Mutta joo. Kukaan ei pakota siivoamaan jonain tiettynä päivänä. Minä siivoan noin kerran viikossa, mutta päivä vaihtelee sen mukaan, koska on aikaa ja energiaa. Olemme nelihenkinen perhe, joka asuu kerrostaloneliössä, ja kun tavaraa on paljon, tämä sotkeentuu aika kunnolla viikossa. Jotain isoa taloa olisi itse asiassa HELPOMPI pitää siivossa, kun olisi kunnolla säilytystilaa. Nyt imurointiin menee kevyesti kaksi tuntia, kun pitää nostella tavaroita ylös lattialta ja esim. sänkyjen aluset ovat täynnä säilytyslaatikoita.

Joo, tavaran vähentäminen kannattaisi.

Vierailija
13/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat siivouspäivät on kamalia. Teen puolen tunnin siivouksen joka toinen pvä eli wcn pyyhkäisy, imurointi, lattian ja tasojen pyyhintä ja yhdestä huoneesta kerrallaan vaihdan lakanat. Päivittäiseen ylläpitosiivokseen kuuluu tiskihuolto ja keittiön tasojen tyhjänä ja siistinä pitäminen.

Vierailija
14/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeat siivouspäivät on kamalia. Teen puolen tunnin siivouksen joka toinen pvä eli wcn pyyhkäisy, imurointi, lattian ja tasojen pyyhintä ja yhdestä huoneesta kerrallaan vaihdan lakanat. Päivittäiseen ylläpitosiivokseen kuuluu tiskihuolto ja keittiön tasojen tyhjänä ja siistinä pitäminen.

Imurointi ja vessan pesu joka toinen päivä? Onpas teillä likaista, hyi.

Vierailija
15/15 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi kohta tarttua imurin varteen ja alkaa siivoamaan, mies läksi just pois tieltä niin ehdin hyvin siivota.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä