Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveileeko opettajattaret aina rehtorista?

Vierailija
18.02.2016 |

Siis jos rehtori on mies. Rehtorihan on tavallaan se koulun alfauros.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppilaista lähinnä.

Nuorta lihaa ja isoja peniksiä.

Vierailija
2/8 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehtori ottaa virkaanastujaisina kaikki terävätissiset kansankynttilät pöytäänsä vasten ensimmäisenä työpäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök! Vararehtori on kyllä hot...

Vierailija
4/8 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin tässä miettimään kaikki kouluni, joita olen käynyt ja missä lapset ovat olleet rehtorit ovat olleet naisia. Outoa.

Vierailija
5/8 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, äidistäni - opettajattaresta - tuli rehtori.

Vierailija
6/8 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oo ikinä ollut kiinnostunut opettajamiehistä. Jo opiskeluaikana okl:lässä käytiin lähinnä katselemassa insinööriopiskelijoita Otaniemessä ;) ja mä olenkin naimisissa dippainssin kanssa, aika moni muukin opekaverini on.

Vierailija
7/8 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. En tiedä, että yksikään koulumme yli kolmestakymmenestä naisopettajasta haaveilisi rehtorista, vaikka rehtorimme onkin ihan mukava eikä edes kovin vanha (40?). Muuten rehtorimme on jotenkin ällö seksuaalisessa mielessä. En osaa kuvailla tarkemmin. Ehkä hänessä on jotain liian naismaisia piirteitä, vaikka tiettävästi on hetero ja perheellinen. En tiedä. Mutta siis ei todellakaan ole pätkääkään haluttava.

Vierailija
8/8 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa useimmat rehtorit taitavat olla superliisoja ja alfanaaraita, ja hyvä niin. Kuka muuten oikeasti nykyään käyttää opettajatar-sanaa? No, trollihan tämä aloitus on, joten itseni vain voin tuntea tyhmäksi, kun ylipäätään vaivaudun vastaamaan.