Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin tänään puoleltapäivin töistä, enkä ole tehnyt yhtään mitään

Vierailija
18.02.2016 |

Ahdistuin, jo heti kotimatkalla, kun tuntui, ettei elämässä ole mitään. Nukuin kahdet päikkärit, koska olen myös nukkunut todella huonosti. Ensi yöstä tulee taas kivaa, kun unirytmi on tämä. Koiran kanssa keskustelen, käyn lenkillä. Joskus vähän soittelen ja laulelen. Muttei minulla ole mitään. Pitäisi opiskella, mutta olen tyhmä eikä tenttiasiat mene päähän. Olen väsynyt, ahdistunut, enkä vittu koskaan valmistu. Vituttaa.

Olen suorittanut tänä vuonna jopa jo 5 opintopistettä. En nosta opintotukea, mutta onhan tämä nyt aivan saatanan säälittävää. Viekää saunan taakse. Vihaan itseäni.

Nyt possu menee vähän syömään, ja sitten ehkä suihkuun, koska possut haisee pahalle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa vähän, se tekis sulle hyvää :)

Vierailija
2/8 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaan kyllä ihan liikaa. Ois kiva, jos pääsis joskus johonkin omaan työhön relaamaan niin ei tarvis relata opintojen kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin, että pitäiskö hankkia perhe täyttämään tätä tyhjyyttä, mutta kun ei ole miestäkään. :D 

Vierailija
4/8 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus, kuulostat ihan 15-vuotiaalta lapseltani. Hän on parhaillaan prosessissa hakemassa terapiaa masennukseen ja ahdistukseen.

Luepa ap kiltti ahdistushäiriöstä ja sen itsehoidosta täältä:

https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito…

Onko tuota fiilistä jatkunut sinulla pitkään? Iso osa ongelmistasi voi olla huono nukkuminen. Väsyneenä ihminen näkee mörköjä ja on vetämätön. Mutta toisaalta ahdistus myös aiheuttaa huonoa nukkumista, eli kyse on kierteestä.

Jos tuota on jatkunut pidempään, ja tuo on vallitseva olotilasi, hae ihmeessä apua. Opiskelijaterveydenhoidosta tai terveyskeskuksesta. 

Vierailija
5/8 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä vielä valmistut. Ethän ota liian suurta urakkaa kerralla :)

Minäkin taistelin erikoisammattitutkinnon maaliin tammikuussa. Tuntui, ettei ne kirjalliset lopu milloinkaan. Oli vapaapäiviä, jolloin istuin koneella yli kellon ympäri. Se oli very hard time...

Ihanaa, että sinulla on koira ja pääsette tuulettumaan ulos :)

Kovasti tsemppiä ja voimia urakkaasi.

Tekemättömät työt ne vasta kuormittavat.

Hip hei hyvä tulee :):)

Vierailija
6/8 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun juttelet koiran kanssa :).

Juttele täällä meidän kanssa, jos olet ilman seuraa :).

No minä pääsin töistä jo 7.00 aamulla, enkä ole tehnyt yhtään mitään.

Kaiken huipuksi, nukkunut koko päivän.

Nyt valvotaan ensi yö.

Mutta aion varmaankin leipoa, jos inspaa.

Täytyy ainakin jotain hemmottelua keksiä, vaikka jalkahoito tms.

Ei sitten harmita valvominen.

Vierailija
7/8 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, osaan kerrankin täysin samaistua! Siis sanasta sanaan kuin itseni kirjoittama! 😃 Luulen kyllä olevani väärällä alalla, kun opiskelu kerran on niiin pakkopullaa ja elämä tuntuu kaikin puolin vain vievän voimia. En kai mä näin pölkkypää vaan voi olla, enhän? 😅

Vierailija
8/8 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin uskon olevani väärällä alalla, kun tämä opiskelu suorastaan ahdistaa. :D Ala ei ole sinällään vaikea, mutta motivaatiota ei ole, koska en tunne tekeväni tällä tutkinnolla mitään. Yhteyttä kanssaopiskelijoihinkaan ei juuri ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi