Jee, huomenna on viinipäivä!
Pitää tehdä vertailua jo ennalta, ottaiskohan punaista vai valkoista, minkähän kanssa. Jee!
Kommentit (44)
Jee! Pääsee leikkimään hienoa, jee! Siemaillaan vähän viiniä, se on niin sivistynyttä, jee!
Ihan sama minkä kanssa. Pääasia, että saa olla humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Viinipäivä viinipäivä VIINIPÄIVÄ!
Onks sullakin??! Ihanaa!! Mitä sä saat???
Vierailija kirjoitti:
Niin näyttää olevan useammassa taloudessa huomenna, viinillä hienommin, kaljalla tai viinalla rahvaammin.
Kyllä! 3 litran hanapakkaus punkkua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän pyytää punkkupänikän, jos ei rajoiteta. Tuskin onnistuu...
Punaviiniä ja fetasalaattia. Sohva, tv, kynttilänvaloa ja irtokarkkeja :)
Aion käydä ostaan ainakin 5 pulloa punkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näyttää olevan useammassa taloudessa huomenna, viinillä hienommin, kaljalla tai viinalla rahvaammin.
Etanoli yhdistää koko kansan läpi yhteiskuntaluokkien! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaaokei, no mä haluun kans tota punkkuu, mutta koska oon vähän sitte niinku impulsiivinen herkun äärellä, niin mä en koskaan saa ottaa mitää kanisteritolkulla. Et on silleen että niitä ei sit ees osteta kotiin, vaik en mä niitä jois oon sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Jee! Pääsee leikkimään hienoa, jee! Siemaillaan vähän viiniä, se on niin sivistynyttä, jee!
Mikäs rahvas se siellä huutelee? Kenen mielestä viinin juonti on hienoa? Se on vaan hyvää ja tulee kivaan huppeliin nopeasti. huh huh mitä porukkaa täällä pyörii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etanoli yhdistää koko kansan läpi yhteiskuntaluokkien! :D
Surullisen totta. Ja turhan kallis totuus, voi kun olisikin enemmän niitä oikeasti yhteen viinilasiin tai olutpulloon tyytyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaaokei, no mä haluun kans tota punkkuu, mutta koska oon vähän sitte niinku impulsiivinen herkun äärellä, niin mä en koskaan saa ottaa mitää kanisteritolkulla. Et on silleen että niitä ei sit ees osteta kotiin, vaik en mä niitä jois oon sanonut.
Joo, pyydän aina pänikkää niin saan kompromissina joko litran pahvitötterön tai pussin. Yrittänyttä ei laiteta.
Huomenna? Minä olen juonut tällä viikolla jo 2 pulloa viiniä. Viikonloppuna toki yksi lisää.
Jep. Alkoon klo 9.04, Waldemar povitaskuun ja sitten poikien kanssa mäkeen. Kyllä käy jo kymmeneltä iloinen porina.
Toisaalta lomaan sopii aina kossu-campari-tuoremehu!
Vierailija kirjoitti:
Viinintai on viikon paras päivä
Joo se on kyl ihan kiva päivä.
Joka päivä pitäisi olla viinipäivä!