Joskus säälittää nörttimiehet
jotka puhuvat vain +50v ja tuttujen naisten kanssa. Salaa kirjoittavat vauvalle ja jähmettyvät naisten seurassa. Tulee jopa sellainen tunne, että tunne-elämässä on jotain vikaa. Yksi tuttu jäljitti että tälläinen mies kirjoitteli mulle
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen tuttu. Tekisin ihan mitä tahansa, että voisin auttaa häntä. Mutta mitä ihmettä voisin tehdä?! Kertokaapa. Minun kanssa jutteleminen ei ole ongelma, koska olen tuttu ja keski-ikäistyvä. Mutta sitten kun paikalle tulee suloisia nuoria naisia, niin sanaakaan ei pysty niille sanoa. Hymyilee sentään, mikä on positiivista. Yritän sitten ottaa vain miestä juttuun mukaan, jotta tytöt huomaisi tämän miehen. On kuitenkin komea, fiksu ja kiltti mies. Ja hyvää seuraa sitten joskus vuoden päästä, kun uskaltaa jotain puhuakin.
Kustanna se pelimieskurssille. Tässä olis yks hyvä.
https://www.realsocialdynamics.com/Shop/Order.asp?Action=Add&Product=27…
Pelimieskurssi on rahantuhlausta. Yhdessä viikonlopussa ei muuteta kenenkään elämää. Sen sijaan pua-kirjojen lukeminen auttaa hyvin usein nörttejäkin, elleivät ole voimakkaasti autistisia tai kärsi pahoista persoonallisuushäiriöistä.
Itse olisin varmaan vielä ahdistunut neitsyt ilman pua-skeneä. Nyt mua pidetään pelimiehenä ja luullaan että olin joku suosittu tyyppi lukioiässä.
Hyi, pua pilaa miehet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen tuttu. Tekisin ihan mitä tahansa, että voisin auttaa häntä. Mutta mitä ihmettä voisin tehdä?! Kertokaapa. Minun kanssa jutteleminen ei ole ongelma, koska olen tuttu ja keski-ikäistyvä. Mutta sitten kun paikalle tulee suloisia nuoria naisia, niin sanaakaan ei pysty niille sanoa. Hymyilee sentään, mikä on positiivista. Yritän sitten ottaa vain miestä juttuun mukaan, jotta tytöt huomaisi tämän miehen. On kuitenkin komea, fiksu ja kiltti mies. Ja hyvää seuraa sitten joskus vuoden päästä, kun uskaltaa jotain puhuakin.
Pelimieskurssi on rahantuhlausta. Yhdessä viikonlopussa ei muuteta kenenkään elämää. Sen sijaan pua-kirjojen lukeminen auttaa hyvin usein nörttejäkin, elleivät ole voimakkaasti autistisia tai kärsi pahoista persoonallisuushäiriöistä.
Itse olisin varmaan vielä ahdistunut neitsyt ilman pua-skeneä. Nyt mua pidetään pelimiehenä ja luullaan että olin joku suosittu tyyppi lukioiässä.
Hyi, pua pilaa miehet!
No ilmeisesti ovat sitten pilaantuneen tavaran ystäviä, kun minä aloin kelvata vasta luettuani pua-kirjoja, mutta ennen sitä olin ilmaa.
Ei minua nörttimiehet säälitä. He tekevät mitä haluavat ja ovat onnellisia.
Enemmän minua säälittää ns. väliinputoajamiehet. Eivät ole oikein nörttejä, mutta eivät sitten taaskaan sosiaalisia menestyjätyyppejä. Harmaata massaa joka ei kiinnosta ketään. Ei ole mitään millä briljeerata, eikä mitään millä tehdä vaikutus.
Nykyisessä huomiokeskeisessä maailmassa nämä tyypit jäävät yleensä yksin.
Höh, mua ei yhtään haittaa jos mies on vähän surkea kommunikoimaan/sulkeutunut. Jääpähän mulle vähän suuremmat saaliit jos ei muita naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset alapeukuttaa, mutta parempi se olisi mennä vaikka tuonne rsd:n kurssille kuin ehkä syrjäytyä kokonaan parisuhdemarkkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Höh, mua ei yhtään haittaa jos mies on vähän surkea kommunikoimaan/sulkeutunut. Jääpähän mulle vähän suuremmat saaliit jos ei muita naisia kiinnosta.
Ei sua ehkä haittaa, mutta miestä voi haitata se, että joutuu ehkä 10 vuottakin hakkaamaan tattia ennen kuin tapaa sinut, jos tapaa yleensäkään.
Meillä on työpaikalla useita nörttimiehiä. Heillä tuntuu menevän hyvin. Hyvä työ, suht hyvä palkka, fiksut vaimot tai tyttöystävät, kavereita, kiinnostuksen kohteita ja tulevaisuuden suunnitelmia.
Miten ap tekstisi liittyy nörttimiehiin? Kaikki tuntemani "nörttimiehet" ovat naimisissa ja pärjäävät työssään, heillä on myös suuri "nörtti"kaveripiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aina ihastun tuollaisiin nörtteihin. Eihän siitä mitään tule, kun parisuhteen edellytys eli toimiva kommunikaatio ja avoimuus puuttuu kun eivät saa sanaa suustaan silloin kun tarve sille olisi. Toivon aina, että ihastuminen (jos siis oletan, että miehelläkin kiinnostusta) saisi heistä esiin sen rohkeamman puolen.
Mikset ole itse aloitteellinen?
Olen ollutkin. Ei ole näiden tyyppien kohdalla toiminut. Olen siis yrittänyt jututtaa näitä ym.
Oi voi, ei ne osaa välttämättä jutella kylmiltään vieraan naisen kanssa. Mieti nyt miten pelottava tilanne se voi olla, kun nuori kaunis nainen tulee ja flirttailee! Jos haluat tutustua lähemmin, niin kysy vaikka että tykkääkö se lautapeleistä ja voisitteko pelata joskus yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aina ihastun tuollaisiin nörtteihin. Eihän siitä mitään tule, kun parisuhteen edellytys eli toimiva kommunikaatio ja avoimuus puuttuu kun eivät saa sanaa suustaan silloin kun tarve sille olisi. Toivon aina, että ihastuminen (jos siis oletan, että miehelläkin kiinnostusta) saisi heistä esiin sen rohkeamman puolen.
Mikset ole itse aloitteellinen?
Olen ollutkin. Ei ole näiden tyyppien kohdalla toiminut. Olen siis yrittänyt jututtaa näitä ym.
Oi voi, ei ne osaa välttämättä jutella kylmiltään vieraan naisen kanssa. Mieti nyt miten pelottava tilanne se voi olla, kun nuori kaunis nainen tulee ja flirttailee! Jos haluat tutustua lähemmin, niin kysy vaikka että tykkääkö se lautapeleistä ja voisitteko pelata joskus yhdessä.
Nörteissähän olisi oivia kavereita niille misuille, jotka täällä valittavat etteivät kelpaa kenellekään miehelle.
Voisiko, joku teistä suulaimmista hölöttäjistä toimia puhemiehinä näille pareille ja järjestää naimakauppoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh asia on juuri päinvastoin. Ihastuminen jäädyttää rohkeammankin miehen. Jos nainen ei kiinnosta millään seksuaalisella tasolla, niin kyllä mies on silloin rohkeimmillaan.
Näin juuri. Tarvitaan nainen, joka älyää kysyä siltä jäätyneet mieheltä, että onko se jäässä ja oikeesti sitten ihan toisenlainen. Ja kun mies vastaa aralla nyökkäyksellä, niin naisen tulee sitten uskoa, että se nyökkäys tarkoittaa: "Todellakin! Et ole nähnyt oikeasta minusta vielä mitään!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh asia on juuri päinvastoin. Ihastuminen jäädyttää rohkeammankin miehen. Jos nainen ei kiinnosta millään seksuaalisella tasolla, niin kyllä mies on silloin rohkeimmillaan.
Näin juuri. Tarvitaan nainen, joka älyää kysyä siltä jäätyneet mieheltä, että onko se jäässä ja oikeesti sitten ihan toisenlainen. Ja kun mies vastaa aralla nyökkäyksellä, niin naisen tulee sitten uskoa, että se nyökkäys tarkoittaa: "Todellakin! Et ole nähnyt oikeasta minusta vielä mitään!"
Siis kuvitteleeko naiset että miehet osaa olla omia itsejään aina heidän seurassa? Jos kyse on kauniista naisesta, niin varmaan joka toinen mies joka puhuu hänen kanssaan on kaikkea muuta kuin oma itsensä.
Olen nörtti ja nyt jo naimisissa. En kyllä hallitse mitään PUA juttuja, vaan kysyin ihan suoraan keneltä nyt sattui ja varmaan aika tökerösti. Pakit sain kyllä oikeastaan aina ja monesti sain jotenkin oudosti pakit vaikken lähestynytkään naista. Joskus tuntemattomat tytöt tulee humalassa haukkumaan vajaaksi tai yksinkertaiseksi. Se on aina hankala tilanne ja jäädyn sanattomaksi.
Tottahan tuo. Ei sovinistisemmista kulttuureista, kuten Lähi-idästä ja latinalaisesta Amerikasta tule ihan kauheasti näitä naisia pelkääviä peräkammarin poikia.