Joskus säälittää nörttimiehet
jotka puhuvat vain +50v ja tuttujen naisten kanssa. Salaa kirjoittavat vauvalle ja jähmettyvät naisten seurassa. Tulee jopa sellainen tunne, että tunne-elämässä on jotain vikaa. Yksi tuttu jäljitti että tälläinen mies kirjoitteli mulle
Kommentit (34)
Ja alentava suhtautumisesi heihin pitäisi edesauttaa kanssakäymistä miten?
Minulla on tuollainen tuttu. Tekisin ihan mitä tahansa, että voisin auttaa häntä. Mutta mitä ihmettä voisin tehdä?! Kertokaapa. Minun kanssa jutteleminen ei ole ongelma, koska olen tuttu ja keski-ikäistyvä. Mutta sitten kun paikalle tulee suloisia nuoria naisia, niin sanaakaan ei pysty niille sanoa. Hymyilee sentään, mikä on positiivista. Yritän sitten ottaa vain miestä juttuun mukaan, jotta tytöt huomaisi tämän miehen. On kuitenkin komea, fiksu ja kiltti mies. Ja hyvää seuraa sitten joskus vuoden päästä, kun uskaltaa jotain puhuakin.
Taitaa olla AP se, jolla on tunne-elämässä vikaa. "Tuttu jäljitti.." Jep jep.
nörä beta kirjoitti:
Ja alentava suhtautumisesi heihin pitäisi edesauttaa kanssakäymistä miten?
Olen mielestäni suhtautunut hyvin ja asiallisesti mutta heillä on jopa aggressiot päällä.
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa?
Mun nörttimiestäni ei tarvitse sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa?
Kyllä, AP:n puolesta. Ei nyt oikein onnistunut keskustelun herättäminen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen tuttu. Tekisin ihan mitä tahansa, että voisin auttaa häntä. Mutta mitä ihmettä voisin tehdä?! Kertokaapa. Minun kanssa jutteleminen ei ole ongelma, koska olen tuttu ja keski-ikäistyvä. Mutta sitten kun paikalle tulee suloisia nuoria naisia, niin sanaakaan ei pysty niille sanoa. Hymyilee sentään, mikä on positiivista. Yritän sitten ottaa vain miestä juttuun mukaan, jotta tytöt huomaisi tämän miehen. On kuitenkin komea, fiksu ja kiltti mies. Ja hyvää seuraa sitten joskus vuoden päästä, kun uskaltaa jotain puhuakin.
Kustanna se pelimieskurssille. Tässä olis yks hyvä.
https://www.realsocialdynamics.com/Shop/Order.asp?Action=Add&Product=27…
Itse aina ihastun tuollaisiin nörtteihin. Eihän siitä mitään tule, kun parisuhteen edellytys eli toimiva kommunikaatio ja avoimuus puuttuu kun eivät saa sanaa suustaan silloin kun tarve sille olisi. Toivon aina, että ihastuminen (jos siis oletan, että miehelläkin kiinnostusta) saisi heistä esiin sen rohkeamman puolen.
Vierailija kirjoitti:
Itse aina ihastun tuollaisiin nörtteihin. Eihän siitä mitään tule, kun parisuhteen edellytys eli toimiva kommunikaatio ja avoimuus puuttuu kun eivät saa sanaa suustaan silloin kun tarve sille olisi. Toivon aina, että ihastuminen (jos siis oletan, että miehelläkin kiinnostusta) saisi heistä esiin sen rohkeamman puolen.
Mikset ole itse aloitteellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole itse aloitteellinen?
Olen ollutkin. Ei ole näiden tyyppien kohdalla toiminut. Olen siis yrittänyt jututtaa näitä ym.
Nörtti, pelimies, jännämies, lassukka, peräkammarinpoika ja mitä vielä
Kyllä naiset kategorisoivat meidät miehet, sillai kivasti.
Kiitän.
Vierailija kirjoitti:
Noh asia on juuri päinvastoin. Ihastuminen jäädyttää rohkeammankin miehen. Jos nainen ei kiinnosta millään seksuaalisella tasolla, niin kyllä mies on silloin rohkeimmillaan.
Säälittää rumat ja todella lihavat naiset. Surkeita tapauksia.
T. Toimii myös näinpäin.
Totta kai miehen tunne-elämä vioittuu, jos ei saa nuorena miehenä pillua kuten luonto on tarkoittanut. Seurauksena on - erästä suomirokkaria siteeraten - pelko, viha ja ikuinen katkeruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimieskurssi on rahantuhlausta. Yhdessä viikonlopussa ei muuteta kenenkään elämää. Sen sijaan pua-kirjojen lukeminen auttaa hyvin usein nörttejäkin, elleivät ole voimakkaasti autistisia tai kärsi pahoista persoonallisuushäiriöistä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai miehen tunne-elämä vioittuu, jos ei saa nuorena miehenä pillua kuten luonto on tarkoittanut. Seurauksena on - erästä suomirokkaria siteeraten - pelko, viha ja ikuinen katkeruus.
Nii no en tiedä onko se pillu siinä se juttu niinkään. Muutenhan uskovaiset miehetkin alkaisivat seota kun ovat neitsyitä ehkä vielä kolmekymppisinäkin. Ehkä ne on enemmän ne paineet. Uskis tietää että saisi pillua muttei halua. Nörtti alkaa pikkuhiljaa lukiossa pohtia, että miksi useimmilla muilla on jo ollut ainakin jotain actionia. Armeijassa jo hävettää rankasti kun on ehkä tuvan ainoa neitsyt. Siinä 25-vuotiaana tunteet siitä, että on pahasti viallinen tai jopa sairas, alkavat olla todella voimakkaita. Mies alkaa itsekin uskoa, että hän on jotenkin pilaantunut ja se on lopun alkua se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimieskurssi on rahantuhlausta. Yhdessä viikonlopussa ei muuteta kenenkään elämää. Sen sijaan pua-kirjojen lukeminen auttaa hyvin usein nörttejäkin, elleivät ole voimakkaasti autistisia tai kärsi pahoista persoonallisuushäiriöistä.
Itse olisin varmaan vielä ahdistunut neitsyt ilman pua-skeneä. Nyt mua pidetään pelimiehenä ja luullaan että olin joku suosittu tyyppi lukioiässä.
Yh-mammojen poikia. Feminisimin tuotoksia. Pitäisi koulussa jo opettaa hieman miten naisia kohdellaan, eli pikkaisen pitää sikailla, muutenhan nainen pitää ihan nössönä. Ja ikinä ei naiselle pidä mitään tarjota esim baarissa.
Up