Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole uskaltanut käyttää tamponia

Vierailija
18.02.2016 |

Joskus olen kokeillut muttei ole mennyt tarpeeksi syvälle reikään&sattuu.
Nyt kuitenkin tuntuu että siteiden kanssa löträys saa riittää; on se niin epämiellyttävää touhua ja haiskahtaakin..

Onko vinkkejä kuinka saada tamponi laitettua ja kuinka syvälle sen työnnän? Minulla on aika pieni pimppi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut asettimellista vai asettimetonta tamponia?

Vierailija
2/4 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen kokeillut muttei ole mennyt tarpeeksi syvälle reikään&sattuu.

Nyt kuitenkin tuntuu että siteiden kanssa löträys saa riittää; on se niin epämiellyttävää touhua ja haiskahtaakin..

Onko vinkkejä kuinka saada tamponi laitettua ja kuinka syvälle sen työnnän? Minulla on aika pieni pimppi.

Olet ilmeisesti neitsyt? En minäkään pystynyt käyttämään tamponeja ennen kuin pääsin neitsydestä, se kyllä sattui todella paljon ja tuli verta. Mutta kyllä kannatti! Tamponit ovat paljon kätevämpiä kuin siteet. Nykyään käytän kuukuppia ja se on vieläkin kätevämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut molempia, ja pienintä mahdollista kokoa. Nyt kuitenkin päätin että pakko kokeilla vielä kerran!

Olen neitsyt, mutta tiedän monia neitsyitä, jotka ovat aloittaneet tamponin käytön ennen seksielämän alkamista.

Vierailija
4/4 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin syvälle kuin saat, pitää mennä reilusti emättimen aukon sisäpuolelle. perille saakka siis.