En ole uskaltanut käyttää tamponia
Joskus olen kokeillut muttei ole mennyt tarpeeksi syvälle reikään&sattuu.
Nyt kuitenkin tuntuu että siteiden kanssa löträys saa riittää; on se niin epämiellyttävää touhua ja haiskahtaakin..
Onko vinkkejä kuinka saada tamponi laitettua ja kuinka syvälle sen työnnän? Minulla on aika pieni pimppi.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen kokeillut muttei ole mennyt tarpeeksi syvälle reikään&sattuu.
Nyt kuitenkin tuntuu että siteiden kanssa löträys saa riittää; on se niin epämiellyttävää touhua ja haiskahtaakin..Onko vinkkejä kuinka saada tamponi laitettua ja kuinka syvälle sen työnnän? Minulla on aika pieni pimppi.
Olet ilmeisesti neitsyt? En minäkään pystynyt käyttämään tamponeja ennen kuin pääsin neitsydestä, se kyllä sattui todella paljon ja tuli verta. Mutta kyllä kannatti! Tamponit ovat paljon kätevämpiä kuin siteet. Nykyään käytän kuukuppia ja se on vieläkin kätevämpi.
Olen kokeillut molempia, ja pienintä mahdollista kokoa. Nyt kuitenkin päätin että pakko kokeilla vielä kerran!
Olen neitsyt, mutta tiedän monia neitsyitä, jotka ovat aloittaneet tamponin käytön ennen seksielämän alkamista.
Niin syvälle kuin saat, pitää mennä reilusti emättimen aukon sisäpuolelle. perille saakka siis.
Oletko kokeillut asettimellista vai asettimetonta tamponia?