Jos sinulle sanotaan että olet "Minun tärkein ihminen minulle, ja aina ollut."
Niin kuinka te otatte sen.. Onko se hyvä asia? Rakastaako hän silloin teitä eniten tässä maailmassa?
Kommentit (9)
On hyvä asia. Hän rakastaa sinua ylikaiken, aina rakastanutkin.
Minua tuollaisen kuuloinen hieman ahdistaisi. Maailmassa on kaksi ihmistä, jotka oikeasti voisivat sanoa noin aivan sen takia, että he ovat olleet läheisiäni koko elämäni, mutta hekin ovat eläneet jonkun aikaa ennen kuin minua on ollut, joten hekin (äiti ja sisko) liioittelisivat. Jos joku mies sanoisi minulle (olen nainen) noin, niin hän vasta liioittelisikin, sillä hän on elänyt melkein puolet elämästään ennen kuin tutustui minuun. En halua olla kenenkään se ainoa, se tärkein. Ainakaan siinä mielessä, että se velvoittaa minua jotenkin, sanomaan samaa kenties. Kyllä minä mielelläni olen puolisolleni tärkeä ja rakas, ainoakin ehkä tässä elämäntilanteessa. Mutten mikään pelastusrengas tai muuten mihin ripustaudutaan.
Jos oma lapsi sanoisi, niin johonkin ikään asti hellyttävää, mutta jossain kohtaa tietysti alkaisi huolestua... että eikö se eriydy ikinä. Kaksoissisar tai pikkusisarus, tai samanikäinen serkku...
Voisin tietty miettiä onko sanoja kännissä tai muuten sekavassa tai liikuttuneessa mielentilassa noin sanoessaan.
Tottakai se on hyvä asia. Edellyttäen tietysti, että oikea ihminen näin sanoo. Esimerkiksi lasten suusta en ihmettelisi ollenkaan, mutta exän suusta tuntuisi vain nololta, kun tietäisin, että näin ei oikeasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos oma lapsi sanoisi, niin johonkin ikään asti hellyttävää, mutta jossain kohtaa tietysti alkaisi huolestua... että eikö se eriydy ikinä. Kaksoissisar tai pikkusisarus, tai samanikäinen serkku...
Voisin tietty miettiä onko sanoja kännissä tai muuten sekavassa tai liikuttuneessa mielentilassa noin sanoessaan.
Onko se huolestuttavaa, jos äiti on elämässä tärkein ihminen? Eihän se nyt tarkoita, että koko elämä pyörisi hänen ympärillään, mutta että hän on läheisin, johon voi aina luottaa.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä asia. Hän rakastaa sinua ylikaiken, aina rakastanutkin.
Ei se välttämättä rakastamista siinä mielessä tarkoita
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä rakastamista siinä mielessä tarkoita
Kyllä hän tarkoitti :)
Sitähän tuo tarkoittaa. Itse ja luultavasti miehenikin asetetaan lapsemme kuitenkin ykköseksi.