Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thyroxin lääkkeestä kysymys

Vierailija
17.02.2016 |

Tämä lääke pitää ottaa aamulla tyhjään vatsaan niin minkä aikaa pitää odottaa kun voi juoda kahvia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä synnynnäinen vajaatoiminta, 3päivän vanhasta syönyt thyroxiniä. Se vasta surku hupaisaa oli kun vauvahan herää nälkään, anna sitten lääke ja odottele 30min ennen ku saa syödä. Monta kertaa se 30min oli 10min.

Eikös se sen takia pitäisi ottaa aamusta että jäljittelee ihmisen luonnollista rytmiä? Ainakin itsellä on se käsitys.

Vierailija
22/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas sanottiin, että lääke pitää ottaa aamulla, n. 20 min. ennen aamiaista. Iltaisin lääkkeen otosta ei ole mitään hyötyä. Samoin verikokeessa pitää käydä ennen aamukymmentä.

Parhaat neuvot saat varmaan apteekista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET JUMALAUTA KUSIPÄÄ SYÖ STYROKSIA!

Vierailija
24/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas sanottiin, että lääke pitää ottaa aamulla, n. 20 min. ennen aamiaista. Iltaisin lääkkeen otosta ei ole mitään hyötyä. Samoin verikokeessa pitää käydä ennen aamukymmentä.

Verikokeissa pitäisi käydä aamulla lähes heti herättyä, hyvin nukutun yön jälkeen. Ei saisi tehdä mitään fyysisesti rasittavaa ennen koetta. Eikä nauttia kahvia, teetä saati alkoholia. Muutoin tulos vääristyy, on parempi kuin pitäisi.

Vierailija
25/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kalsiumia, rautaa tai magnesiumia ei ota neljään tuntiin, niin ei muuta väliä. 10 min riittää aamupalaan ja kahviin ja niihin maitotuotteisiin.

Soijaproteiini estää myös ulkoisesta lähteestä saadun tyroksiinin meytymisen.

Vierailija
26/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verikokeissa pitäisi käydä aamulla lähes heti herättyä, hyvin nukutun yön jälkeen. Ei saisi tehdä mitään fyysisesti rasittavaa ennen koetta. Eikä nauttia kahvia, teetä saati alkoholia. Muutoin tulos vääristyy, on parempi kuin pitäisi.

Ei ole kahvi kielletty, ei syöminen eikä juominen.

Vierailija
27/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia oireita teillä on ollut vajaatoiminnasta? Justiisa kävin mittauttamassa ja saa nähdä mikä on tulos.

Itselläni on leikattu koko kilpirauhanen pois, alussa oli paha vaajatoiminta ennenkuin lääkket rupesi vaikkuttamaan ja löydettiin sopiva annos. Oireina oli kamala väsymys, hiukset oheni ja tippuivat, jatkuva palelu ja lihasten särkeminen. Nykyään vaikka arvot ovat kohdillaan palelen silti jatkuvasti. Lisäksi minulla on tykytyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä