Outoa. Kohtu supistelee papa-kokeen jälkeen.
En ole raskaana. Samanlaista supistelua kuin kohtuontelon tähystysten jälkeen, vaikka papa-kokeessa ei kohtuun saakka mennäkään. Veristä vuotoa tulee sen verran, että pikkuhousunsuojilla pärjään.
En muista että mulla ennen olisi näin käynyt. Onko toi supistelu normaalia?
Kommentit (8)
Ei ole outoa, joillain vaan supistelee herkemmin kuin toisilla.
Aikamoiset alavatsakivut tällä hetkellä päällä. Odotan, josko särkylääke vaikuttaisi kun ei kauheasti nappaisi lähteä naistentautien päivystykseen nyt yötä vasten naapurikaupunkiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole outoa, joillain vaan supistelee herkemmin kuin toisilla.
Olen sitten herkistynyt iän myötä varmaankin. Ap
Ihan normaalia on. Pikkuinen harja laitetaan kohdunkaulakanavaan, ja se on se mikä ärsyttää, voi aiheuttaa vähän vuotoa ja supistelua.
Ainakin minulla supistelu koko illan. Yöllä loppui.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia on. Pikkuinen harja laitetaan kohdunkaulakanavaan, ja se on se mikä ärsyttää, voi aiheuttaa vähän vuotoa ja supistelua.
Toivottavasti rauhoittuisi pian. Aamulla kävin kokeessa ja edelleen aika tuskaista. Ap
Tää ei ole todellista. Tai siis on, mutta aivan kamalat kivut edelleen. Ei kyllä pahemmin tullut nukuttua viime yönä kipujen kanssa. Vuotokaan ei ole rauhoittunut. Kai se pitää kohta soittaa tuonne naistentautien päivystykseen. Oli jo eilen sellainen olo, että nämä supistelut ja kivut ovat normaalia voimakkaampia. Ap
Wtf, no ei!