Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kollageenijauhe (sisäisesti nautittava) - yöks!

Vierailija
17.02.2016 |

Jonkun Karita Tykän vai kenen julkkiksen innoittaman ostin purkillisen kollageenijauhetta, jonka pitäisi auttaa ihoa säilymään nuorekkaana kun oma kollageenituotanto heikkenee kolmenkympin jälkeen. Oon jo vähän yli 40 ja pikku ryppyjä alkaa jo olla, periaatteessa so what, mutta ostinpa nyt kuitenkin tuon purkin jos vaikka siliäisin kakskymppiseksi jälleen ;). Mutta auta armias miten kamalan makuista. Kala, josta kollageeni on peräisin, tulee pahasti tyrnin läpi ja mikä pahinta, jauhe ei sekoitu kunnolla veteen vaikka vispilällä veivaan. Onko joku muu kokeillut kollageenijauhetta ja maistuuko ja onko mitään vaikutusta. Tumpeloin ostos aikoihin!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaas tätäkin. Onko aloittaja parissa kuukaudessa ollut tyytyväinen ostokseensa?

Vierailija
2/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan kamalan makuinen toi tyrni, en tiedä liekö se mustikka sitten sen siedettävämmän makuinen. Ehkä menisi jonkun tosi vahvan tyrnimehun kanssa, mutta ei tuota ainakaan veteen sekoitettuna pysty juomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pönikkä pelkkää kollageenijauhetta ilman mitään makuja pöydällä, en ole vielä kokeillut miten kamalan makuista on. 

Vierailija
4/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain purkillisen, on jotain sitruunan makuista. En ole muistanut käyttää mutta sen mitä pari kertaa otin niin ihan hyvää oli.

Vierailija
5/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostit ?

Vierailija
6/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta pidempiaikaisesta käytöstä? Auttaako vanhuuden vaivoihin ja ihon kuntoon?

Vierailija
7/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pönttö sitä mustikan makuista. Sain lahjaksi. Kalanhaju oli kauhea, joten sekoitin käsivarrenmitan päässä lusikallisen jogurttiin. Viemäriin meni, en pystynyt edes maistamaan.

Vierailija
8/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tosiaan veteen saa sekoitettua ja maistuu kamalalle, mutta jugurttiin tai rahkaan sekoitettuna menee aika hyvin alas. Vaniljanmakuinen rahka sopii sen sen tyrnijauheen kanssa, peittää kalanmaun :)

Rutikuivan ja hilseilevän ihon kuntoon vaikutti positiivisesti, mutta ei se mikään ihmeaine ole.

Vierailija
9/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi muutaman viikon käytön jälkeen pintakuivaan ihoon. Muut ihonhoitotuotteet pysyivät samoina. Mustikan makuinen kalajauhe on kieltämättä tosi pahaa. Mä sekoitan sitä yleensä sokeroimattomaan mehukeittoon (n. 1 dl), jota pitää solkottaa haarukalla aika kauan, ennen kuin kokkareet katoavat. Sitten kittaan tuon yhdellä kulauksella ja juon heti perään lasillisen mehukeittoa sellaisenaan, jotta kamala maku huuhtoutuu suusta. 

Harmi, että jauhe on niin pahanmakuista. Nyt kun ensimmäinen purkki loppui, en ole todellakaan pitänyt kiirettä ostaa uutta...

Vierailija
10/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kollageenia mistään kalajauhoista saa, vaan luuliemestä.

Vierailija
11/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kollageenia mistään kalajauhoista saa, vaan luuliemestä.

Tämän tuotteen tiedoissa sanotaan näin: "Tuotteen valmistuksessa on käytetty kalakollageenia, tyrnimarjajauhetta ja hedelmäsokeria - eikä mitään muuta!"

Vierailija
12/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageenin nauttiminen suun kautta ei valitettavasti auta iholla. Se ei imeydy ruoansulatuksen kautta, vaan keho valmistaa sen itse solutasolla. C- ja A-vitamiinin nauttiminen toimii paremmin.

13/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Ruohonjuuresta sellaisia kollageeni-biotiini-sinkkipillereitä, koska kuulin, että ne jauheet ovat aivan kamalia. Olen käyttänyt sitä noin kuukauden ja tuntuu, että hiukset ovat kasvaneet tosi paljon, mutta se voi olla vain kuvitteluakin.

Vierailija
14/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pönikkä pelkkää kollageenijauhetta ilman mitään makuja pöydällä, en ole vielä kokeillut miten kamalan makuista on. 

Olen juuri syönyt loppuun tuollaisen pönikän, jossa ei muita mausteita. Kyllä se meni aika hyvin mehuun sekoitettuna, ei paljon maistunut, mutta silti join heti perään pelkkää mehua. Jugurttiin sekoittui vielä paremmin ja mauttomammin, varsinkin kun lisäsin marjoja sekaan, että tuli sitä c-vitamiiniakin samalla.

Ehkä se haju siinä enemmän haittasi mehuun sekoitettuna, ei niinkään maku. Nyt ostin sitten samaa merkkiä, mutta kapseleita. Paljon miellyttävämpää. Ja niissä on mukana biotiinia, sinkkiä ja c-vitamiinia.

En nyt oikein osaa sanoa vaikutuksesta kuitenkaan vielä.

Vierailija
15/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista miten helposti ihmiset on huijattavissa. Ihmiskeho toimii niin, että ravintoaineet pilkkoutuvat ruuansulatuksessa pienemmiksi (kollageeni-proteiini aminohapoiksi) ja vasta nämä pienemmät yksiköt imeytyvät verenkiertoon. Verenkierrosta ne kuljetetaan soluihin, eikä niistä aminohapoista enää kollageenia muodosteta, vaan niitä proteiineja, joita elimistö kulloinkin tarvitsee.

Saman tuloksen saisitte siis syömällä mitä tahansa proteiinia ja niitä on varmasti paremman makuisiakin. :)

Biotiini ja sinkki sen sijaan varmaan toimivatkin.

Vierailija
16/46 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käyttääkö joku noita oikeasti?

Vierailija
17/46 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin noiden teho perustuu?

Vierailija
18/46 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin noiden teho perustuu?

Huuhaahan.

Tarkoituksena on tehdä helppoa rahaa jostain karsean makuisesta kala- tai luujauhosta :D No, ei se ole tyhmä joka pyytää...

Vierailija
19/46 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageenia SYNTETISOIDAAN kehossa proteiineista (aminohapoista), eli kollageenin syöminen on täysin turhaa.

Vierailija
20/46 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on omakohtaista kokemusta, voisi laittaa vielä. Itse en tiedä pitäisikö tuo purkki syödä kokeeksi.