Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot opettajat

Vierailija
17.02.2016 |

Kokemuksia? Itselläni oli seiskalla englanninopettaja joka ei opettanut, antoi meidän tehdä mitä haluttiin. Sai potkut vasta kun tuli umpihumalassa kouluun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs tiedä, olen itse opettaja. 80% tuntuu pitävän minua ihan ok opena, 10 % on sitten sitä mieltä että olen ihan perseestä. En oikein osaa pitää kuria tietynlaisille tyypeille/luokille.

Vierailija
2/6 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella luokan miesopettaja ei puuttunut järkyttävään kiusaamiseen, jossa yksi poika joutui kestämään väkivaltaa toiselta pojalta. Olin alemmalla luokalla enkä uskaltanut sanoa mitään, kun pelkäsin itsekin tuota kiusaajaa. Opettaja tuli kerrankin keskelle tilannetta ja puuttui - ei mitenkään. Muistan hiljaisuuden ja kun kyyneleet valui. Odotin aikuisen tekevän edes jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Juoksin heti paikalle, kun kutsuttiin.

Vierailija
4/6 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan ollut huonoja opettajia. Ammattitaidottomia ehkä.

Vierailija
5/6 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi alkoholisoitunut vanha mies ja yksi nuori, vasta valmistunut nainen jolla oli varmaan joku psykoosi päällä...

Vierailija
6/6 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnanopettaja joka välitti vain niistä jotka harrastivat ahkerasti urheilua koulun ulkopuolella ja olivat täten totta kai keskivertoa taitavampia. Kaikkien muiden kohdal oli ihan sama kävikö ees tunneilla koska kiitettävää numeroa oli turha odottaa tekemällä vaadittu ja kehitymällä omasta tasosta jos se lähtötaso ei vastannu kilpaurheilijaa lähentelevää tasoa. Lintsarit ja ahkerat yrittäjät sai siis kaikki melko saman numeron kun ei ope tainnu ees muistaa muiden ku niiden parhaiden nimiä...

Toi siis lukiossa. Ikävä oli aivan ihanaa yläasteen liikunnanopea joka kannusti kaikkia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi