Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko syödä kylässä niin paljon kuin sinulla oikeasti on nälkä vai syötkö vähemmän, ettei muut näe miten paljon syöt?

Vierailija
17.02.2016 |

Siis jos sinulla on tapana syödä isoja annoksia.

Mä kyllä kehtaan syödä niin paljon kuin napa vetää. Yleensä tulee syötyä lapsen tähteetkin. En välitä mitä muut ajattelevat.

Ja, ei, en ole ylipainoinen possu, kuten joku olisi tullut kohta kommentoimaan, vaan ihan normaalipainoinen naisihminen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 130kg, eikä tulisi mieleenkään syödä kenenkään tähteitä, hyi helvetti. Ja joo syön aina juuri sen verran kun huvittaa, ainoa on se mikä hävettää että jos otan vahingossa jotain liikaa enkä jaksa syödä ja pitää jättää, tai jos joku onkin pahaa enkä pysty syömään. Mutta minä en muutenkaan koskaan syö isoja annoksia.

Vierailija
2/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no en kyllä välitä mitä muut ajattelevat syömisestäni, tietenkään. Ei ole tapana syödä rekkamiehen annoksia. Kohteliaana syön lautasellinen, lisää otan vain jos jaksan ja sitä nimenomaan tarjotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulimikkona voisin vetäistä kaikkien vieraidenkin ruoat. Yleensä kyllä pyrin hallitsemaan itseni. Jos olen vanhempien luona yleensä kontrolli karkaa.

Vierailija
4/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai syön niin paljon kuin jaksan, jos ruoka on hyvää. Eri asia, jos tarjottavaa on vain vähän tai annosteltu valmiiksi, sitten tietenkin tyydyn osaani. Emännälle paras kiitos on kunnolla syövät vieraat!

Vierailija
5/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään, jos kyläilijät syövät meillä reiluja annoksia ruokaa. Heitä vartenhan ruoka on tehty. Silloin ainakin tiedän, että ruoka oli hyvää, jos sitä otetaan vielä lisää. Syön itsekin kylässä aina mahani täyteen.

Vierailija
6/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä missä olen kylässä, mitä on tarjolla ja miten, keitä muita on syömässä ym.

Vierailija
7/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli pidän ruoasta ja minulle tarjotaan lisää, niin voin ottaa jonkin verran lisää.

Olen tietenkin syönyt kotona enkä mene tyhjentämään kutsujan patoja ja kattiloita - jääkaapista puhumattakaan.

Lasten jämien syöminen vastaisi mielestäni syljen syömistä, joten jämiin en takuuvarmasti koskisi. 

Vierailija
8/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan syödä miten paljon haluan, mutta yleensä en halua hirveän paljon syödä - ystäväni eivät ole kovin kummoisia kokkeja.

Vierailija
9/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan syö kylässä samoin kuin kotona, koska minulle on opetettu hyvät käytöstavat. Jos olen tullut pöytään tyhjin käsin, ei ole sopivaa vetää mahaa täyteen ilmaiseksi. Ja vaikka nyyttäriperiaatteella oltaisiinkin ruokaa laitettu, ei vain kerta kaikkiaan ole hyvien tapojen mukaista ahnehtia.

Vierailija
10/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän aina katsoa, että otan sen verran, että kaikille riittää, joten kerralla en ainakaan rohmua isoa annosta. Jotkut varaavat naurettavan vähän ruokaa. Tai joskus kun olen ensin ottanut varovasti (=liian vähän) ruokaa että kaikille varmasti riittää, onkin isäntäväki jakanut loput keskenään, ettei siitä riittänytkään lisää otettavaksi. Onneksi sentään yleensä on tarjolla myös leipää, jota syödä.

Vierailija
11/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan syö kylässä samoin kuin kotona, koska minulle on opetettu hyvät käytöstavat. Jos olen tullut pöytään tyhjin käsin, ei ole sopivaa vetää mahaa täyteen ilmaiseksi. Ja vaikka nyyttäriperiaatteella oltaisiinkin ruokaa laitettu, ei vain kerta kaikkiaan ole hyvien tapojen mukaista ahnehtia.

Jos on tullut vaikka pidemmän matkan takaa yövieraaksi, niin kyllä silloin yleensä haluaa syödä riittävästi, ettei jää nälkä. Vaikka kohteliasta on myös yövieraana osallistua isäntäperheen ruokakuluihin.

Vierailija
12/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tekee aina pikku-kattilan keittoa 5 henkilölle ja kutsuu syömään. Ja sitten mennään miehen kanssa grillin kautta kotiin..... eli ei, en syö niin paljoa kuin haluaisin.

Vierailija
13/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan normaalin lautasellisen rukaa, en mitenkään yli äyräiden, leivän voin ottaa lisukkeeksi, jos näyttää hyvältä. Suolapalaa ja leivonnaisia otan yhden palan joka sorttia. Käytöstavat löytyy.

Vierailija
14/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan kyllä, vaikka olenkin aika isoruokainen. Eri asia jos olen muuten vain kylässä ja minutkin kutsutaan ruoka-aikaan pöytään - silloin en kehtaa ottaa kuin yhden annoksen.

Vierailija
15/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan syödä ja kakkua otan aina lisää:)

Olen hoikka joten kukaan ei ihmettele

Vierailija
16/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä kehtaa ottaa tarpeeksi ruokaa ja sitten vituttaa, kun jää nälkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi