Aiotteko vielä syödä tänään jotain?
Minulla on vielä nälkä ja ehdotin uudelle poikaystävälle, että paistetaan pakastepitsa puoliksi. Häntä ihmetytti, mutta suostui. Pitsa on nyt uunissa ja minulla on jokseenkin possu olo... Mutta olen tänään syönyt siis seuraavat jutut, joten ei kai ole liikaa:
- aamulla kuppi kahvia
- töissä kuppi kahvia ja yksi suolakeksi (eväät unohtui kotiin, eikä taukohuoneessa ollut muuta)
- töiden jälkeen ranskalaisia ja kasvispyöryköitä (oli sikanälkä kun ei ollut tullut syötyä ja piti saada jotain nopeasti)
- vähän suolapähkinöitä illala
- 4 tuoppia kun tavattiin, ennen kuin tultiin tänne meille
Toisaalta minulle on kyllä ihan normaalia syödä vielä tähän aikaan.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Todella possupäivä syömisten suhteen sulla.
Itse olen syönyt maitokahvia 5 mukillista, eilistä karjalanpaistia ja keitettyjä kruunusekavihanneksia, pienen siivun pitsaa ja hedelmäsmoothien.
No yleensä syön kyllä määrällisesti aika paljon enemmän, tosin terveellisemmin. Mutta se ei ollut pointti, vaan kellonaika. -ap
Mikset syö nyt illalla mitään terveellistä?
Et ole kyllä mitään ravintoaineita ruuastasi tänään saanut. Tyhjää energiaa vain.
Just syötiin muksun kans mannapuuroo ja mehukeittoo Iltapalaks :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vielä nälkä ja ehdotin uudelle poikaystävälle, että paistetaan pakastepitsa puoliksi. Häntä ihmetytti, mutta suostui. Pitsa on nyt uunissa ja minulla on jokseenkin possu olo... Mutta olen tänään syönyt siis seuraavat jutut, joten ei kai ole liikaa:
- aamulla kuppi kahvia
- töissä kuppi kahvia ja yksi suolakeksi (eväät unohtui kotiin, eikä taukohuoneessa ollut muuta)
- töiden jälkeen ranskalaisia ja kasvispyöryköitä (oli sikanälkä kun ei ollut tullut syötyä ja piti saada jotain nopeasti)
- vähän suolapähkinöitä illala
- 4 tuoppia kun tavattiin, ennen kuin tultiin tänne meilleToisaalta minulle on kyllä ihan normaalia syödä vielä tähän aikaan.
Huhhuh mikä ruokavalio. Ei ihme jos on nälkä kun ei edes aamupalaa ole syöty ja pelkällä paskalla koko päivä päristelty. Minä olen syönyt 4 kertaa ja syön vielä 2 kertaa et hauberi kasvaa.
Syön harvoin iltapalaa mutta lapsi teki smoothieta ja söin päivälliseltä yli jääneen kanafileen ruisleivän päällä majoneesin kera. Hyvä tankata kun lento lähtee aikaisin aamulla
Todellakin syön kunhan pääsen töistä puolen toista tunnin päästä + kotimatka 30min. Ehkä käyn jopa grillin kautta.
Tuli niin pikahälytys töihin että en ehtinyt käydä ostamassa eväitä, enkä muutenkaan käydä kaupassa. Viimeksi söin klo 13, joten alkaahan toi nälkä olla.
Syön yleensä 20-21 iltapalaa, ja nukkumaan meen 22-23. Hedelmä ja jogurttia, tai jotain muuta pientä. Mun mielestä pitää kuunnella omaa kroppaa, mitä se tarvii. Joskus kaipaa tuhdimpaa ja hiilaripitoista, kuten kaurapuuroa, joskus mennään kinkulla ja porkkanalla. Mut aina pyrin syömään edes jotain pientä.
Söin myöhäisen illallisen vähän klo20 jälkeen, thaimaalaista kesäkeittoa. Tässä leffaa katsoessa oon vielä napostellut salmiakkia. Seuraavan kerran syön vasta huomenna aamupäivällä kaurapuuroa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuuden jälkeen syötävää.
Tulee epäterveellisen pitkä yöpaasto ellet sitten syö aamiaista klo 6?
Meillä syödään illallinen yleensä kahdeksan yhdeksän aikoihin.
Kyllähän sitä 4 tuopin jälkeen pitää pizzaa saada! Ihan normaalia minusta. :)
Minulla on vielä lasagne uunissa, syön kohta, en kylläkään kovin paljoa.
Todella possupäivä syömisten suhteen sulla.
Itse olen syönyt maitokahvia 5 mukillista, eilistä karjalanpaistia ja keitettyjä kruunusekavihanneksia, pienen siivun pitsaa ja hedelmäsmoothien.