Hiusten rasvoittuminen - apua
Käyn aamuisin suihkussa mutta hiukseni ovat vimeistään illalla aivan rasvaiset. Kokeillut olen vaikka mitä shampoita. Tänään olen ollut vain kotona ja kävin suihkussa n.6 tuntia sitten, en ole mitenkään laittanut tukkaani ja se on aivan rasvainen jo nyt kuuden tunnin jälkeen!!! Jos laitan tukan ja paljon lakkaa niin rasvaisuus ei tule niin nopeasti... Mikä avuksi?
Kommentit (9)
Shampoiden ja balsamien sisiltämä silikoni tekee tuota, ja jos näpräät hiuksiasi tai kampaat päätä myöten usein.. vaihda silicon freehen tai kananmunalla pesuun ja kuivashampoo on kans kätevää
Voi olla hormonaalinen syy, jolloin ei auta mitkään erikoisshampoot tms. itselläni näin, eikä siinä muu auta kuin pestä joka aamu ellei halua lähteä rasvalettisenä liikkeelle. usein suositeltu pesuvälin pidentäminen ei tehonnut ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla hormonaalinen syy, jolloin ei auta mitkään erikoisshampoot tms. itselläni näin, eikä siinä muu auta kuin pestä joka aamu ellei halua lähteä rasvalettisenä liikkeelle. usein suositeltu pesuvälin pidentäminen ei tehonnut ollenkaan.
Juu ei ole tehonnut mullakaan. Piti vaan kitua neljän seinän sisällä rumana rasvalettinä - eikä tehonnut. Pelkkä ällö ja likainen olo tuli :-D
Eikös joku hiuspuuteri olisi tuossa tapauksessa oivallinen apu?
Permanentti auttoi minulla, ei tarvitse kuin 2krt /vko pestä hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi ainakaan mulla. Tukka lässähtää vaikka siihen laittaa mitä tököttejä. Se rasvoittuminen on sellaista mitä siitä kärsivä ei voi ymmärtää.
Terv kolmonen
Vierailija kirjoitti:
On käytössä hiuspuuteri mutta en näe että sillä on osuutta rasvoittumiseen, mitenkään päin. Ja olisi vain kiva että joskus voisi mennä kaksi päivää "samalla" tukalla mutta taitaa olla haave vain :-D tarpeeksi lakkaa päähän ja hiukset könttänä menoks! Ei liiku vaikka kuinka juoksis :-DDD -ap
Kuten sanoit, muotoilutuotteilla hiukset saa irti päänahasta ja siten ne eivät rasvoitu niin nopeasti. Minulla on hyväksi todettu leikkaus hiuksissa, ei liian pitkä, käsittelynä raidat (värikin auttaa). Aamuisin muotovaahto, lämpösuoja ja kevyt lakka, kaikki ilman hajusteita.