Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutaako joku mun olemuksessa että "kävelkää ylitseni"?

Vierailija
16.02.2016 |

Esimerkkejä:

- Bussissa matkustaessani joudun aina toisten tuuppimaksi - jos istun, vieruskaveri ottaa leveästi ja tökkii kyynärpäällään selatessaan puhelintaan/käytävällä seisojat muksivat laukuillaan

- Kadulla ihmiset kävelevät päin, jollen itse väistä aivan tien sivuun

- Kassajonoissa eteeni kiilataan häikäilemättömästi/takana olevat ovat tulossa päälle, kun olen vielä maksamassa omia ostoksiani

Ja tätä tapahtuu aivan jatkuvasti. Olen normaalikokoinen ja ihan tavallisen näköinen, suht huoliteltu ja hieman alle 30-vuotias naisihminen. En hitaile, olen pikemminkin aika ripeä liikkeissäni, mutta silti pyrin huomioimaan kanssaihmiset eri tilanteissa.
Onkohan mun olemuksessa jotain niin anteeksipyytelevää, että joudun aina tuupituksi, vai onko kyse sittenkin jostain henkilökohtaisesta "kaikki on aina mua vastaan"-asennevammastani?

Kivittäkää ja alapeukuttakaa vapaasti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin puutun (nykyään) joka kerta siihen tilanteeseen, jos joku yrittää etuilla oikein selkeästi. Ei muuten etuile, ei minua. Viimeksi näin kävi aikoja sitten Stockalla, ja kyllä, se olin todellakin minä joka meni siihen kassalle ensiksi kuten pitikin. Yleensä minua kohdellaan ihan hyvin missä tahansa, tosi hyvin oikeastaan, ja asiakaspalvelutilanteissa teititellään jopa... Sen nyt voisi jättää väliin, mutta ihan miten vaan. Kaikenlaiseen muuhunkin, jos nyt jotain joskus sattuu, puutun melko ärhäkästi. Liian monta vuotta olinkin liian kiltti ja mukautuva, joten nyt on asiat näin ja ne pysyy näin.

Siis hyvin harvoin kun on tapahtumaisillaan jotain tuollaista, niin pelkkä katseeni saattaa riittää. :D Kannattaa opetella sellainen tarpeeksi viiltävä ja hyökkäävä. En minä sitä kivoille/neutraaleille ihmisille väläytä, mutta täältä pesee sellaisille joista heti huomaan mitä on odotettavissa.

Vierailija
22/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja se hämmästynyt ilme sitten kun törmätään: Häh, tästäkö ei päässytkään läpi??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tosissanne? Käytätte aikaa näiden miettimiseen?

Minua ei haittaa, jos "joudun" väistämään jotain huonosti käyttäytyvää, jolla on tarve osoittaa jonkinlaista paremmuutta kadulla olemalla väistämättä ihmisiä ja kävelemällä päin. Jos joku näyttää siltä, että on kylmä ja kova ja ei anna muillekin tilaa, väistän ihan mielelläni.

Minulla kun on riittävästi muuta mietittävää enkä koskaan mieti kadulla vastaantulijoiden väistämisiä. Sehän vain tekee elämästä hankalampaa. En yksinkertaisesti halua olla missään tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa.