Miksei mistään kaupasta löydy enää Pantene -shampoota?
Mä vaan kysyn. Olen katsonut muutamasta eri kaupasta, eikä ole ollenkaan.
Kommentit (51)
Siis ensin ajattelin että on joku toimitusongelma, mutta yhdessäkin kaupassa oli siinä missä sitä on niin laput pois... Mitähän sekin sitten sisälsi... nice...
Sokoksen verkkokaupassa näkyy olevan kolmea Pantene-shampoota. Myös sitä volumea.
Onko lopettanu vai lanseeraako uudet tuotteet? Hoitoaineet on parasta miun tukalle ollu.
Lidlistä vasta ostin Pantenen shampoon ja hoitoaineen.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä vasta ostin Pantenen shampoon ja hoitoaineen.
Saat lähes samanlaista silikonia rautakaupasta vielä halvemmalla.
Oli kiva käydä saunassa kuulan jälkeen. Ihan tavallista shamppoota oli.
Jep. Haastettu silikonin takia oikeuteen (aiheuttaa kaljuuntumista).
Onkos Oilovulein rasvoja vielä kaupoissa?
Pantenen syväpuhdistava shampoo oli parasta, ei ole näkynyt missään enää vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Ei ainakaan minulle, tukkaa on vaikka kahden edestä.
Voi, Pantene oli minunkin suosikkini kunnes tuli tämä uudistettu versio, mikä ei enää käynytkään hiuslaadulleni. Se muutama vuosi sitten myynnissä ollut oli parasta! Eikä todellakaan aiheuttanut kaljuuntumista, päinvastoin :D
Onko siellä lidlissä tosiaan vielä . Ääh pitää käydä hamstraamassa. Sitäpaitsi hoitoaine laitetaan latvaan miten voi siellä aiheuttaa kaljuuntumista?
Käytin vuosia pantenen shampoota ja hoitoainetta, piti hiukset kauniina ja hyväkuntoisena.
Sitten ilmeisesti muuttivat jotain.
Mun pää tuli täyteen sellaisia isoja hilsepaakkuja ja jos niitä yritti rapsutella pois niin vereslihalla oli päähänahka.
Myös parista muusta marketin shampoosta sama juttu, olikohan xz ainakin toinen.
No ainakin itsellä toiminut pantene shampoo, toisin kuin mikään muu mitä olen kokeillut, nyt ei löydy enää mistään kaupasta. Alkanut uuden, oikeasti toimivan shampoon etsintä -_-
Nettikaupoista löytyy kyllä, Suomestakin. Ks. Google
Minäkin olen kaipaillut sitä volume-versiota. Hävinnyt vakkarikauppojeni valikoimasta.