Kenelläkään muulla mennyt totaalisesti hermo näihin "Justiina laihdutti 30kg joogaamalla!" -uutisiin?
Minä olen mitä olen ja miksi minun naamaan pitää hieroa joka päivä uutisissa että joku on laihduttanut? Ei se ole minua tai ketään muuta parempi ihminen siksi että on laihduttanut! Typeriä huomiolutkia ne vaan on jotka vartavasten soittavat lehdille leuhkiakseen laihtumisesta. Jossa ei ole mitään leuhkittavaa. Minä olen muodokas nainen tälläisenä ja näin aion pysyäkin. Miehiltä tulee katseita ja vislauksia kun peppu ei ole mikään luuranko vaan kunnon pullea purje. Painoa siis löytyy ja ihan koska nykyään niin laihduttamista ihannoidaan ihan turhaan niin aion lihottaa itseäni vielä lisääkin! Helvetin pinnalliset luurangot ja huomiolutkat.
Kommentit (10)
Ei mua ainakaan häiritse pätkän vertaa. Uskoisin että jutut toimivat kannustimena laihduttaville.
Lukisitko mielummin jutun "Pirkko lihoi normaalipainoisesta sairaalloisen lihavaksi, lue miten hän sen teki!"
Käykö kateeks? T: Lihava, jota ei haittaa.
Katkeruus haistittavissa APstä. Haukkuu muita pinnallisiksi, mutta kehuu itse keräävänsä katseita...
Älä laihduta. Lihavat on parhaita.
Joo AP näytä niille! Munkkia napaan vaa!
Itse koen tuollaiset uutiset kannustavina. Vaikka itselläni on ihannepainoon matkaa vajaa 10 kiloa, eikä 30. Antaa uskoa siihen, että kyllä niihin tuloksiin vielä pääsee. Parasta noissa uutisissa on, kun ihmiset kertovat, kuinka elämänlaatu on parantunut ja esim. kivut hävinneet.
Provo, jonka tarkoitus on saada ihmiset haukkumaan ylipainoisia ihmisiä. Oksetus.
Haluan painonvartijat takaisin. Ainoa toimiva systeemi. (Oli vaan turhan kalliit käynnit. Miten voi tunti täyteenahdetussa monitoimitalossa maksaa yli kympin per asiakas)
Otsikon perusteella olisin sanonut kyllä, viesti osoitti ettei ap ole ehkä terävin ajattelija eikä myöskään itseensä tyytyväinen.
Jotenkin kaikki laihdutustuuba kyllästyttää (ei siis sinänsä hermostuta), mutta ei omasta laihdutuksesta puhuminen nyt mitään huomiolutkailua ole. Tottahan se on iso asia itselle jos onnistuu tavoitteessaan.
Ei ole. Kansasta on suurin osa ylipainoisia ja ylipaino on merkittävin yksittäinen terveydellinen taakkamme. Olen siis erittäin tyytyväinen ja ylpeä nähdessäni näitä uutisia.