Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkis vs oikis kumpi helmpompi?

Vierailija
16.02.2016 |

Kumpaan helpompi päästä? Entä kummasta valmistautua?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaankin on vaikea päästä. 

Yllätys :D

Vierailija
22/24 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkä 10h tuntia päivässä opiskelu? Mietin että 15h olisi ehkä jopa ei hyväksi

Ap

Oikiksessa tietääkseni riittää. Lääkiksessäkin yleensä kyllä. Mutta lääkiksessä voi olla läsnäolo-opetusta 8 tuntia arkipäivisin ja joinakin päivinä minulla oli pakollisia läsnäolo-opetuksia 12 tuntia päivässä, jolloin tenttikirjallisuuden lukeminen jää ilta- ja viikonloppuajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittääkä 10h tuntia päivässä opiskelu? Mietin että 15h olisi ehkä jopa ei hyväksi

Ap

Oikiksessa tietääkseni riittää. Lääkiksessäkin yleensä kyllä. Mutta lääkiksessä voi olla läsnäolo-opetusta 8 tuntia arkipäivisin ja joinakin päivinä minulla oli pakollisia läsnäolo-opetuksia 12 tuntia päivässä, jolloin tenttikirjallisuuden lukeminen jää ilta- ja viikonloppuajalle.

Kiitoos!

Vierailija
24/24 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Riittääkä 10h tuntia päivässä opiskelu? Mietin että 15h olisi ehkä jopa ei hyväksi Ap"

"- - Oikiksessa tietääkseni riittää. Lääkiksessäkin yleensä kyllä. Mutta lääkiksessä voi olla läsnäolo-opetusta 8 tuntia arkipäivisin ja joinakin päivinä minulla oli pakollisia läsnäolo-opetuksia 12 tuntia päivässä, jolloin tenttikirjallisuuden lukeminen jää ilta- ja viikonloppuajalle."

Kyllä riittää todennäköisesti oikein hyvin, että kummankin opiskelupaikan saamiseen. Se mistä en ole varma riittääkö tuo aika asennevammasta parantumiseen. Tarkoitam että jos tai kun lähdet hakemaan opiskelupaikkaa, niin unohda ajatus siitä, että olisit menossa saamaan rahaa...