Grindaan ja Flowaan - A. Abreu
Sanat meni jotenkin tälleen:
Mikä sul on meininki
Vedän täysillä tietenkin
Hakuna matata
Joskus pitää yli ampuu
Välil antaa välil luopuu
Vikal matkal ei oo takis taskuja
Jos mä kaadun kaadun täysii
Vikal matkal ei oo takis taskuja
OO ooo ooo auh......
Mä grindaan ja flowaan mä flowaan ku grindaan mä raidaan.... x10000
No mitäs mieltä?? Ei ollut kyllä taaskaan mikään mestariteos tää. Omaan korvaan SATTUU toi kertsi, hirveetä huutoa. Voi voi Anna Abreu.
Kommentit (29)
Se Kylmästä lämpimään on Abreun laulamana tosi kiva! Miksei se laula jotain sellaista? Jotain ees vähän persoonallisempaa, et siinä musassa ois ees hippunen jotain sielua.
Vierailija kirjoitti:
Se Kylmästä lämpimään on Abreun laulamana tosi kiva! Miksei se laula jotain sellaista? Jotain ees vähän persoonallisempaa, et siinä musassa ois ees hippunen jotain sielua.
Kylmästä lämpimään cover oli tosiaan viimesimpiä valonpilkahduksia mitä Annalta on tullut ja hetken ajattelinkin, että suomeksi vaihtaminen johonkin sen tyyliseen voisi Annan uran pelastaa, mutta mitä vielä..
Nyt on kyllä aivan pakko avata suu täällä. Itse olen Abreu keikoilla pyörinyt paljon ja kuullut uuden tulevan levyn kaikki biisit, joten voin sanoa, että sitä syvällistä matskua on ja paljon. Tämä biisi on vain bilebiisi, niinkun Anna on itsekin sanonut. Tästä biisistä jengi sekoo ja bailaa mukana ihan täysillä. Itseasiassa tää kappale on ainut kunnon bilebile biisi uudella setillä, joten ei kannata tuomita artistia heti yhdestä tai kahdesta sinkusta. Kannattaa sen sijaan kävästä vaikka Abreun keikalla, niin kyllä jokaisen mielipide muuttuu parempaan tän artistin suhteen.
Anna on jotenkin tosi lapsekkaan oloinen.
Anna ei sitten ikinä aikuistu... Jämähtänyt todella siihen teinipissismaailmaan, samanlainen pinnallinen ja ylimielinen on edelleen, kuin aikoinaan 16-vuotiaana Idolsissa. Harmi.
Mä silloin jo Idolsin aikaan ihmettelin, kun sillä tyyliin joka jaksossa eri poikaystävä istumassa siellä katsomossa :D Mutta sitten löysi tämän Panun, joka hänkin oli ja meni. Ja nyt pääsi jopa naimisiin. Yllätyn, jos eroa ei tule jossain vaiheessa.
Oon 20v nainen ja tykkään Sannista. En sit tiedä onko mun elämä jotenkin tosi dramaattista ja teiniä, mut moniin Sannin biiseihin pystyn samaistumaan, mukaanlukien että mitähän vittua. Samaa ovat sanoneet kaveritkin.
Mut Annan biisit... Ei mitään tarttumapintaa, ei kenellekään. Ei lapsilla, ei teineillä, ei nuorilla aikuisilla eikä sitä vanhemmillakaan. Ehkä musaura ei vaan oo Annan juttu, väkisinvääntämisen maku.
Annan englanninkieliset ei ole koskaan kolahtanut muhun. Kun oli Vain Elämässä ja veti suomalaisia biisejä niin innostuin, Kylmästä lämpimään Annan laulamana on upeaa kuunneltavaa. Mutta herranjestas näitä hänen omia "suomenkielisiä" biisiä.
Mikä eniten häiritsee Abreussa on se, että hän on oikeasti taitava laulaja. En ajatellut hänestä näin Idolsin aikaan, mutta Vain Elämää-aikoina hänestä paljastui erilainen puoli mikä vakuutti ainakin minut. Mä annan sut pois-tulkinnassa Anna on parhaimmillaan ja osoittaa jotain sellaista herkkyyttä ja uskottavuutta mitä häneltä ei yleensä näe. Jotenkin ihmetyttääkin, että miksi hän hukkaa aikaansa tällaisiin lapsellisiin, tyhjiin renkutuksiin kun hänelle sopisi aivan erilainen materiaali jossa hän voisi hyvinkin nousta yhdeksi Suomen suosituimmaksi nais-artistiksi.
Sanninkaan vittu biisiä en jaksa kuunnella, mutta tämä nyt oli vielä jotain paljon luokattomampaa. Kenelle ihmeessä tämä on suunnattu?