Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

espoo/espoon keskus

16.02.2006 |

moikka!

etsiskelen seuraa (kahvi,lenkkeily ym) espoon keskuksen lähiseudulta näihin suht tylsiin päiviin. esikoinen syntyi 8viikkoa sitten ja päivät alkaa käydä hieman yksinäisiksi vain vauva seurana. oon itse 23wee ja alunperin kuopiosta kotoisin,enkä vaan vieläkään ole saanut aikaiseksi luotua yhtään ystävyyssuhdetta täällä etelässä. joten ehkäpä tätä kautta joku samanhenkinen voisi vastatakin..?

osoite on annukka83@elisanet.fi

iloista helmikuun jatkoa kaikille!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen perhe/vauvakerhoja tai avointa päiväkotia. Niissä tutustuu parhaiten oman alueen äiteihin ja lapsiin. Niistä olen itse ainakin saanut kavereita. Esimerkiksi Suvelassa ja Tuomarilassa on seurakunnan järjestämiä vauva- ja perhekerhoja.

Vierailija
2/3 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei siellä!

Olen Ymmerstassa(Koivuhovissa-->Tuomarilan ja Kauniaisten välissä oleva asema) asusteleva 26-vuotias esikoistani odottava nainen. Laskettu aika häämöttää alle kolmen viikon päässä, joten jännittäviä aikoja eletään!

Tutustuisin mielelläni uusiin äitiystäviin! Harrastan lukemista, käsitöitä, musiikkia, kirjeiden kirjoittamista, musiikin kuuntelemista, liikuntaa---

Kirjoita, jos haluat tutustua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen savosta kotoisin myös.olen täälläpäin asunut syksystä 1998.

lapsia minulla on 2 poikaa ja olen itse 28v.

jos haluat ja kaipaat edelleen ystäviä/juttuseuraa niin laita meiliä tai meseile osoitteeseen armi_ko77@msn.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi